DÍA DA EF NA RÚA

#DEFC2022 #DEFR2022

Este 27 de abril celebramos o esperado Día da E.F. na rúa. Esta actividade, organizada polo COLEF, tiña este curso o lema "EF sosteniendo la salud y el planeta" e buscaba unha maior conciencia social empregando material de refugallo. As familias fostes as encargadas de dar forma a este proxecto e construír os implementos necesarios. Saíron cousas xeniais!

Deste xeito, armados con discos voadores, paladós e bipalas fomos ata o parque de Vioño para desfrutar dunha xornada de actividade física ao aire libre na que todos os participantes se entregaron ao máximo e colaboraron para que os xogos fosen aínda máis divertidos.

Queda por aquí unha mostra de como foi esta experiencia.

Sen dúbida, os nosos alumnos e alumnas amosaron a todos aqueles que se detiveron a mirar,  o que é a actual Educación Física e como é o traballo que se realiza nas aulas. Ademais, sentíronse orgullosos de demostrar que a Educación física é unha disciplina integral e integradora, para todos e para toda a vida, e a base para instaurar uns hábitos saudables e un estilo activo de vida. Así que non nos queda máis que dicir...