Pago telemático comedor escolar

Desde o pasado mes de maio, as persoas responsables de alumnado usuario de comedor coa obriga de abonar parcial ou totalmente o servizo, poden efectuar o pago telemático da taxa polo uso do servizo de comedor a través do portal espazoAbalar, sen necesidade de acudir a ningunha entidade.

Para isto terán que iniciar sesión en espazoAbalar coa Chave365 (opción que hai que seleccionar no 1º despregable xa que por defecto vén "Usuario de educación") ou con certificado dixital  e facer click en EspazoFamilias - > Servizos complementarios -> Comedor. No mes de setembro verán un icono que pon CIXTEC. Se fan click nel daralles a posibilidade de facer o pago con tarxeta. IMPORTANTE: na ventá que se abre para realizar o pago e unha vez feito o mesmo, tedes que facer clic en CONTINUAR (non pechar a pestana) e rediríxevos de novo a espazoabalar confirmando que o pago das taxas se realizou correctamente.

O pagamento por esta vía é comunicado automaticamente ao centro, polo que os suxeitos que empreguen este sistema non terán que presentar xustificante algún no centro.

Facilitamos tamén a guía de uso de espazoAbalar para as familias actualizada coa información para esta funcionalidade. As explicacións relacionadas co pago desta taxa están recollidas nas páxinas 16 e 18.