PROCEDEMENTO DE DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS ENTRE O ALUMNADO DE PRIMARIA

Vén de publicarse  na páxina da Consellería de Cultura, Educación e Universidade a  Orde do 6 de novembro de 2020 pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes públicos dependentes desta consellería e en centros privados concertados no curso 2020/21 (código de procedemento ED330E).

Podedes consultar toda a información premendo AQUÍ

Podedes descargar os impresos de solicitude e de comprobación dos membros computables da unidade familiar premendo AQUÍ

É importante ter en conta que o alumnado que fose beneficiario da axuda para adquirir material escolar no curso 20-21 NON TÉN QUE PRESENTAR SOLICITUDE,  o centro tramitará a súa axuda  de maneira directa.

ANEXO I E II_ED330E_G_Alternativa.pdf136.44 KB