Magosto 2023

Este venres 10 de novembro celebraremos o Magosto no cole con degustación de castañas asadas proporcionadas pola ANPA e a realización de varios xogos tradicionais. Este ano contaremos coa visita de varias persoas da Asociación Sociocultural ASCM de Ferrol para a realización de xogos tradicionais dentro do programa "Activad@s no envellecemento" mediante o que se realizarán actividades interxeracionais co alumnado do centro, ensinando o voluntariado da asociación xogos tradicionais da súa época e o alumnado ensinándolles xogos actuais.

As familias do alumnado estades invitadas a ver os xogos de 13:00 a 14:15, que previsiblemente se realizarán no pavillón. Lembramos que o alumnado debe permanecer co profesorado ata as 14:35.

Conforme ao disposto na normativa vixente en materia de protección de datos persoais, as persoas asistentes poderán gravar imaxes do evento exclusivamente para o seu uso persoal e doméstico. A difusión das imaxes captadas polas familias e demais asistentes fóra do ámbito privado, familiar ou de amizade, por exemplo, mediante a súa publicación na Internet accesible en aberto, será responsabilidade única daqueles que leven a cabo a devandita comunicación, que requiriría o consentimento de todas as persoas afectadas.