Skip to Content

Admisión alumnado curso 2023/24

Prazo de presentación das solicitudes de admisión: do 1 ao 20 de marzo.

Para solicitar a admisión deberase presentar:

  • Solicitude debidamente cuberta e asinada (Anexo II e Anexo II-Bis). Poden descargala AQUÍ.
  • Copia do libro de familia ou documento equivalente.
  • En caso de separación ou divorcio, sentenza xudicial e/ou convenio regulador onde conste a custodia do/a menor.

As solicitudes (ED550B) presentaranse preferiblemente por vía electrónica, mediante o formulario normalizado dispoñible na aplicación informática admisionalumnado (https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado), a través da sede electrónica da Xunta de Galicia, https://sede.xunta.gal.

Para a presentación electrónica das solicitudes poderá empregarse calquera dos mecanismos de identificación e sinatura admitidos pola sede electrónica da Xunta de Galicia, incluíndo o sistema de usuario e clave Chave365 (https://sede.xunta.gal/chave365).

Opcionalmente, poderanse presentar as solicitudes presencialmente no centro docente indicado en primeiro lugar.

DATAS DE INTERESE

Data de publicación da listaxe provisional de admitidas/os: 25 de abril.

Data de publicación da listaxe definitiva de admitidas/os: 15 de maio.

Prazo para formalizar a matrícula: do 20 ao 30 de xuño.

INFORMACIÓNS VARIAS

Os postos ofertados para cada nivel poden consultarse aquí

Servizos complementarios que ofrece o centro: comedor e transporte escolar.

A admisión e matriculación nun centro docente público implica respectar o Proxecto Educativo do centro. Podedes consultar o noso aquí.

Na aplicación admisionalumnado (https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado) poden consultar:

a) O cronograma coas datas dos trámites principais do procedemento de reserva, admisión ordinaria e matrícula.

b) A previsión de postos escolares dispoñibles e as súas modificacións.

c) A relación do alumnado de cada curso, co número da solicitude de admisión asignado pola aplicación admisionalumnado no momento da súa gravación.

d) O estado de tramitación da súa solicitude utilizando o número de solicitude e o número de DNI da persoa solicitante.

e) A listaxe do alumnado con posto reservado e a listaxe provisional e definitiva do alumnado admitido coa puntuación total e do alumnado non admitido, utilizando calquera dos mecanismos de identificación admitidos pola sede electrónica da Xunta de Galicia, incluíndo o certificado dixital e Chave365.

NORMATIVA REGULADORA DO PROCEDEMENTO

DECRETO 13/2022, do 3 de febreiro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

ORDE do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, e se regula o procedemento de admisión do alumnado nos centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación (códigos de procedemento ED550A, ED550B e ED550C).



page | by Dr. Radut