IX ABRAÇO AO RÍO LIMA

Os nenos de 4º de Educación Primaria do Ceip Carlos Casares foron coma en edicións anteriores ao IX Abraço ao Rio Lima os días 10 e 11 de outubro.

As 10 da mañá chegaron á Quinta de Pentieiros e recibiron un lanche para máis tarde visitar á quinta pedagóxica.

A unha fixeron almorço no Centro Educativo das Lagoas.

Pola tarde visitaron á Foz do Río Limia ( Monte de Santa Luzía/ Praia do Cabedelo) e ás 5 recibiron un lanche.

Ás 6 fixeron a instalaçao no albergue e Centro de Acolhimento da Quinta de Pentieiros do alunos de Xinzo de Limia.

Ás 8 tivo lugar o xantar na escola EB1 das Lagoas e se retiraron sobre as 11 da noite.

O día seguinte levantarónse as 7 e a continuación tiveron un pequeno almorço sobre as 7:30.

Sobre as nove saíron para Ponte de Lima e se fixo unha unha concentración na Alameda de S.Joao.

Ás 10 foi a recepción dos participantes e convidados.

Ás 11:30 prepararónse para as márgenes do Río.

Ás 12:00 Abraço ao río Lima para logo almorzar na Escola EB1 das Lagoas.

Sobre ás 13:00 visita ao Centro Histórico de Ponte de Lima/ Festival Internacional de Xardíns.

Ás 6 voltaron á casa.