GRAZAS POLA VOSA COLABORACIÓN

Dende o CEIP CARLOS CASARES e dende a organización SAVE THE CHILDREN queremos darvos as grazas pola vosa colaboración no día da PAZ.

Save the Children

Apreciados amigos:

El 06-02-2018 hemos recibido un ingreso por la cantidad de 1013,03€ de vuestro centro.

Os damos nuestro más profundo agradecimiento por el trabajo que habéis realizado con vuestros alumnos y alumnas, con él que contribuís a mejorar la situación de miles de niños y niñas que están en situación de padecer o padecen desnutrición, una enfermedad que es prevenible y curable.

La donación que habéis realizado es fundamental para el desarrollo de nuestros programas.

En unos días recibiréis el diploma de agradecimiento y el recibí con la cantidad que habéis aportado desde vuestro centro.

Un saludo,

Silvia Lara

DÍA DA PAZ 2018

O CEIP Carlos Casares en colaboración coa ONG Save the children levará a cabo unha carreira ( kilómetros do solidariedade) o martes 30 de xaneiro.

Os nenos levarán:

- Dorsal numerado.

- Diploma que terán que encher para entregar unha ver rematada a carreira.

- Carné do corredor.

PRIMEIRO CAMPIONATO DE XADREZ DE NADAL

Escríboche porque onte fíxose entrega das medallas do campionato de Nadal de Xadrez.

- Primeiro campionato de xadrez de Nadal do CEIP Carlos Casares.

- Medalla de ouro: XABIER BARGE BLANCO    4º P
- Medalla de prata: SAÚL GÓMEZ DACAL    4ºP
- Medalla de bronce: XIANA POZO FUERTES    2º P

E todos os participantes recibiron medellas conmemorativas:

SAMUEL MARTÍNEZ ALVAREZ    2º P
URBANO RAMOS GONZÁLEZ    4º P
JUAN QUINTERO SALÓN    6º P

TEATRO EN INGLÉS

Os nenos de 4º,5º e 6º de Primaria terán a sorte de escoitar o día 22 de xaneiro no Auditorio a obra en inglés titulada" Zapping"

MURAL NO PATIO DO COLEXIO

GRAZAS a IRIA PROL por este marabilloso traballo

FESTIVAL DE NADAL 2017

PRIMEIRO PREMIO PARA OS NENOS DO CEIP CARLOS CASARES NO CONCURSO DE BELÉNS ORGANIZADO POLO BISPADO

Os nenos de 5º de Infantil foron a recoller o seu premio por quedar gañadores no concurso de Beléns organizado polo Bispado de Ourense.

O premio consistiu nunha mochila para cada un deles con material escolar ademáis de contos para a aula.

FELICITACIÓN NADAL

DENDE O CEIP CARLOS CASARES QUEREMOS DESEXARVOS FELICES FESTAS.

RECOMENDACIÓNS DE LECTURAS PARA NADAL

EDUCACIÓN INFANTIL