O EXÉRCITO DAS PAXARIÑAS.LETRAS GALEGAS 2021

DÍA INTERNACIONAL DOS MUSEOS

Para celebrar o DÍA Internacional dos Museos o alumnado de infantil invítavos a esta exposición virtual , nela podedes percorrer as paredes do MUSEO  CARLOS CASARES , un museo recien inagurado no noso colexo , creado para expor as maravillosas obras de arte dos máis cativos .PEQUENOS ARTISTAS,GRANDES OBRAS!!!!

#entrearteecuarentena
Fai hoxe un ano o alumnado de infantil estaba confinado nas súas casas e o reto proposto para o día dos museos foi recrear unha obra de arte , invitámosvos  a un percorrido virtual polas obras recreadas que nos deixaron sen palabras.

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2021/2022

En base ás solicitudes de admisión recibidas neste centro,podemos facilitar a seguinte información:

- 4º de Educación Infantil ( 3 anos) : Todos/as os/as solicitantes están ADMITIDOS/AS.

- 5º de Educación Infantil ( 4 anos) : Todos/as os/as solicitantes están ADMITIDOS/AS.

- 5º de Educación Primaria : Todos/as os/as solicitantes están ADMITIDOS.

MATERIAS OPTATIVAS NA ESO

Co fin de achegarlle información ao alumnado e ás familias que comezarán a ESO o vindeiro curso enviámosvos unha breve presentación coas materias optativas

MATERIAS OPTATIVAS

Facede click no link para acceder o PDF

CHARLA SOBRE TÉCNICAS DE ESTUDO

O Ceip Carlos Casares ,

Informa ás familias que existe un convenio de colaboración entre o noso centro e o Gabinete de psicoloxía TEAR que ofrece servicios de atención en Psicoloxía,Logopedia,Nutrición,Educación social...dende as etapas Prenatal,Infantil,Adolescentes,Adultos e Terceira Idade.

Este curso escolar 2020/2021 o alumnado de 6º de EP recibirá unhas charlas sobre "Técnicas de Estudo" de maneira telamática neste 2º trimestre.

VÍDEO: TODOS E TODAS SOMOS IMPORTANTES

Tocouvos chegar ó "cole de maiores" no momento máis complicado.Sodes os/as pequerrechos/as pero sodes moi GRANDES.Loitade por chegar a ser o que vós queirades ser...

Canción:" Ou iso ou aquilo" do álbum "Alegría" de Sergio Tannus

DÍA DE ROSALÍA 2021