CONCURSO LITERARIO SAMAÍN 2019

Bases de Concurso

Educación Infantil e Educación Primaria

1. Podes participar facendo unha poesía,un conto,unha noticia...e incluso un cómic..Soamente recolle o modelo correspondente.

2. O teu traballo deberá ter unha extensión máxima de:

-Se está en Educación Infantil,poderás debuxar a túa historia no modelo,e se queres podesa amplialo en A3.

-Se estás en 1º ou en 2º terás como máximo unha páxina.

-Se estás en 3º ou en 4º expandir ata as dúas páxinas.

-Se estás en 5º ou en 6º a túa creación poderase estender ata as tres páxinas.

3. Os traballos serán redactados exclusivamente en Lingua Galega.

4. A temática será o Samaín.

5. Os traballos presentaranse cun pseudónimo ao que acompañará un sobre cos datos da alumna ou do alumno.

6. Poderanse facer creacións individuais ou grupais.

7. Data límite de presentación,o luns,28 de outubro de 2019.

Moito ánimo

O equipo de EDLG

O CEIP PREPÁRASE PARA O SAMAÍN-HALLOWEEN

DESFILE INFANTIL DE SAMAÍN

Os nenos de Infantil fixeron un desfile de Samaín onde tiñan que vir disfrazados da casa con materiais de refugallo.

Temos que dar as grazas a todos os nen@s por participar.

Os gañadores son os seguintes:

CHARLA DE SENSIBILIZACIÓN EN VOLUNTARIADO

Os nenos de primaria recibiron unha charla de Sensibilización en Voluntariado co obxectivo de concienciar entre os/as participantes sobre a importancia de valores como a igualdade,o compromiso,o altruísmo,a responsabilidades cara ós vulnerables e o entorno natural,o valor da solidariedade,organizada por Fundación Amigos de Galicia e subvencionada pola Dirección Xeral de Xuventude,Participación e Voluntariado da Xunta de Galicia.

DÍA DAS BIBLIOTECAS ESCOLARES 2019

O 24 de outubro celebramos o día das bibliotecas escolares.Tivemos diversas actividades: O Patacontos,que visitou aos nenos de Educación Infantil;alumnado do Instituto contou contos en Infantil e todos pasaron pola biblioteca a escoitar audiocontos gravados por alumnos de sexto ca temática da Igualdade.

CHARLA SOBRE O COIDADO E DEFENSA DOS RÍOS

CHARLA DA GARDA CIVIL

A garda civil deulle unha charla aos nenos de 6º sobre seguridade nas redes sociais e internet.

SEMANA EUROPEA DA MOBILIDADE

Os nenos de Educación Infantil e 1º e 2º de Primaria unironse a celebración da SEMANA EUROPEA DA MOBILIDADE,cunha xornada na que reivindicaron que a rúa é de todos e saíron a facer psicomotricidade na rúa Marcelo Macías,previamente cortada ó tráfico de coches pola Policía Local.

Seguindo o pensamento do pedagogo italianao Francesco Tonucci,"Temos que sacar os nenos á rúa. Cando os nenos estén na rúa a cidade é segura,non o revés"

MOCHILAS VIAXEIRAS

Comezamos as andanzas na Biblioteca para o curso 2019-2020 preparando as mochilas viaxeiras con moitas novedades.

O 24 de setembro de 2019 inauguramos o Recuncho Lector no Centro de Saúde de Xinzo de Limia en colaboración co equipo de Biblioteca do Rosalía de Castro.

Esperamos que vos guste e desfrutedes del.

MENÚ OUTUBRO 2019