LIBROS DE TEXTO 2018/2019 DE EDUCACIÓN INFANTIL Y PRIMARIA

LIBROS DE 3º E 4º DE EDUCACIÓN PRIMARIA

LIBROS DE 5º E 6º DE EDUCACIÓN PRIMARIA

BIBLIOTECA ESCOLAR SOLIDARIA

Portal Educativo vén de publicar a Resolución de 29 de maio de 2018, da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos pola que se resolven dúas das accións integradas no programa "Bibliotecas Escolares Solidarias" deste curso 2017/2018: Voluntariado de lectura-A (primaria) e o Selo "Biblioteca Escolar Solidaria".

Participaron un total de 70 centros. Selecciónanse 10 centros, pola calidade e variedade das súas actividades neste ámbito:

CEIP Carlos Casares, de Xinzo da Limia (Ourense)

VII ABRAZO AO RÍO LIMIA

GAÑADORES DO CONCURSO CHEFS SAUDABLES

A organización do Certame Chefs Saudables 2017-2018 quere agradecer o éxito de participación no mesmo, fruto do traballo e a colaboración. En primeiro lugar, queremos felicitar e recoñecer a participación dalumnado que nos deleitou cos vídeos das súas receitas saudables. Pouco a pouco imos conseguindo que os hábitos de alimentación saudables sexan coñecidos e practicados polos nosos cativos.

CAMIÑO ESCOLAR SEGURO.MULTAS SIMBÓLICAS

Os nenos de 4 anos de educación infantil participaron na actividade" Imposición de multas simbólicas" dentro do proxecto Mobilidade sostible e segura.

Foi unha actividade moi participativa na que os cativos disfrutaron e aprenderon educación vial fora das aulas.

VOLUNTARIADO DE LECTURA-A( PRIMARIA) E CONCESIÓN DE SELOS"BIBLIOTECA ESCOLAR SOLIDARIA"

FAI CLICK NA IMAXE PARA LER A INFORMACIÓN

COME RICO,VIVE SAN

CONTACONTOS NA CASA DA CULTURA DE XINZO DE LIMIA

Os nenos de 2º de primaria foron hoxe á casa de Cultura de Xinzo de Limia para escoitar a Celtia Figuieras co seu conto titulado

Contos de Primavera

AXUDAS Á COMPRA DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR OU ACCEDER AO FONDO DE LIBROS PARA O VINDEIRO CURSO 2018/2019

As familias dispoñen de prazo ata o 22 de xuño para presentar neste centros educativo as correspondentes solicitudes.

Premer no PDF para descargar a solicitude

DESTINATARIOS

• Poderá acceder ao fondo solidario de libros de texto o alumnado matriculado en 3º, 4º, 5º e 6º de Educación Primaria. A asignación de libros de texto correspondente a estes cursos, farase por orde inversa á renda per cápita da unidade familiar.                                                                                                                       Cómpre lembrar que será requisito fundamental para acceder ao fondo solidario, ou recibir as axudas para libros ou material escolar ter devolto os libros, ben utilizados do mesmo fondo o ano pasado, ben adquiridos con cargo á convocatoria de axudas para a compra de libros de texto.
  • O alumnado de 1º e 2º de Primaria e de Educación Especial poderá optar ás axudas da Consellería para a adquisición de libros, que varía entre 90 e 170 euros segundo a renda per cápita no primeiro caso; ou de 250 euros para o alumnado de Educación Especial.
    •  Renda per cápita familiar ata 5.400,00 euros: 170 euros
    •  Renda per cápita familiar desde 5.400,01 ata 9.000 euros: 90 euros
  • A maiores establécese un vale de 50 euros para a compra de material escolar, destinado a familias cunha renda per cápita familiar igual ou inferior a 5.400 euros.

Normativa: https://www.edu.xunta.gal/portal/fondolibros