ADXUDICACIÓN LIBROS DE TEXTO 2020/2021

Para saber os libros que lle foron concedidos para o próximo curso 2020/2021,terán que mirar na listaxe do curso correspondente buscando polos catro díxitos centrais do DNI da persoa que solicitou.

Terán que mercar os libros que non aparecen na listaxe de adxudicación e os cuadernillos agás os libros de Relixión Católica que xa están no centro.

Os libros adxudicados serán entregados os/as alumnos/as polos titores o primeiro día de clase.

DATAS PARA RECOLLIDA DE VALES DE LIBROS E MATERIAL

EDUCACIÓN RESPONSABLE

" Dende o programa de educación responsable deixámosvos unhas CLAVES ER para poder contribuir a fomentar o desenvolvemento social, emocional e a creatividade tan necesario nestes momentos, actividades que podedes facer en familia. Animo e esperamos que pasedes un BO VERÁN"

RECOMENDACIÓNS PARA OS NENOS DE 3 ANOS E A SÚA INCORPORACIÓN NO MES DE SETEMBRO

Ante a imposibilidade de levar a cabo unha reunión coas familias dos cativos que se incorporarán á escola no mes de setembro, facémosvos chegar estar recomendacións para facilitar a chegada dos peques á escola. Aproveitamos para recordarvos que no mes de setembro confiamos ter unha reunión con todas vos na que se vos daran novas informacións.

RECOMENADACIÓNS LECTORAS VERÁN 2020

FUNCIONAMENTO DO COMEDOR ESCOLAR PARA O CURSO 2020/2021

FAI CLICK NO IMAXE PARA VEO O DOCUMENTO ORIXINAL

QUE É A ESO?

Dende o departamento de orientación deixamos un pequeno documento para aqueles alumnos/as que o vindeiro curso escolar 2020/2021 comezan unha nova etapa nas súas vidas, etapa chea de experiencias novas e de momentos incribles como é a entrada ao INSTITUTO. Moito ánimo a todos/as, ídelo facer xenia!."

LIBROS DE TEXTO 2020-2021

FAI CLIKC NA IMAXE PARA VER A LISTA DE LIBROS DE TEXTO

ADMISION DO ALUMNADO CURSO 2020-2021

Según a resolución da Consellería de Educación,Universidade e Formación Profesional do 07 de maio de 2020 sobre o restablecemento do procedemento de admisión de alumnado do 2º ciclo de educación infantil,educación primaria,educación secundaria obligatoria e bacharelato en centro docentes sostidos con fondos públicos para o curso académico 2020/2021.

AS SOLICITUDES PRESENTADAS NESTE CENTRO PARA O VINDEIRO CURSO,ESTÁN TODAS ADMITIDAS.

NOVO VÍDEO DE SABELA GAGO TITULADO "PIRATAS"

OLA FAMILIAS!

Como andades? Ogallá todo se vaia recolocando.

Eu gravei outro contiño.

Ogallá vos preste.