AXENDA ESCOLAR 2018/2019

A ANPA CEIP Carlos Casares, en colaboración co CEIP Carlos Casares INFORMA Que para o vindeiro curso 2018-2019 vaise a ofrecer ás familias unha AXENDA ESCOLAR común para todo o alumnado, adaptada ás necesidades de cada ciclo, nivel ou curso, con impresos para a xustificación de faltas e solicitude de titorías, ademais de documentación de interese tanto para nenos e nenas como para nais, pais e titores. A AXENDA levará como portada e contraportada os debuxos gañadores no concurso que se celebrou nos inicios do curso pasado, no que participaron nenas e nenos do Centro. Para financiar parte da axenda a ANPA destinará os fondos doados por Huella Digital (empresa encargada das fotos que se realizaron a final de curso), e o resto correrá a cargo de cada familia, tendo descontos para as familias socias da ANPA.

Para ler a nota orixinal fai click no icono

FESTA DE FIN DE CURSO CO MAGO MARCO

LIBROS DE TEXTO 2018/2019 DE EDUCACIÓN INFANTIL Y PRIMARIA

LIBROS DE 4º 5º E 6º DE EDUCACIÓN INFANTIL

LIBROS DE 1º E 2º DE EDUCACIÓN PRIMARIA

LIBROS DE 3º E 4º DE EDUCACIÓN PRIMARIA

LIBROS DE 5º E 6º DE EDUCACIÓN PRIMARIA

BIBLIOTECA ESCOLAR SOLIDARIA

Portal Educativo vén de publicar a Resolución de 29 de maio de 2018, da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos pola que se resolven dúas das accións integradas no programa "Bibliotecas Escolares Solidarias" deste curso 2017/2018: Voluntariado de lectura-A (primaria) e o Selo "Biblioteca Escolar Solidaria".

Participaron un total de 70 centros. Selecciónanse 10 centros, pola calidade e variedade das súas actividades neste ámbito:

CEIP Carlos Casares, de Xinzo da Limia (Ourense)

VII ABRAZO AO RÍO LIMIA

GAÑADORES DO CONCURSO CHEFS SAUDABLES

A organización do Certame Chefs Saudables 2017-2018 quere agradecer o éxito de participación no mesmo, fruto do traballo e a colaboración. En primeiro lugar, queremos felicitar e recoñecer a participación do alumnado que nos deleitou cos vídeos das súas receitas saudables. Pouco a pouco imos conseguindo que os hábitos de alimentación saudables sexan coñecidos e practicados polos nosos cativos.

Os nenos recibiron como agasallo

1. Levar o 3º premio

2. Un kit de ocio saudabale ( unha mochila con camiseta,raquetas de pimpón,unha gorra,cepillo e pasta de dentes).

3. Un diploma

4. Un tentempié

CAMIÑO ESCOLAR SEGURO.MULTAS SIMBÓLICAS

Os nenos de 4 anos de educación infantil participaron na actividade" Imposición de multas simbólicas" dentro do proxecto Mobilidade sostible e segura.

Foi unha actividade moi participativa na que os cativos disfrutaron e aprenderon educación vial fora das aulas.

VOLUNTARIADO DE LECTURA-A( PRIMARIA) E CONCESIÓN DE SELOS"BIBLIOTECA ESCOLAR SOLIDARIA"

FAI CLICK NA IMAXE PARA LER A INFORMACIÓN

COME RICO,VIVE SAN