TERRA DE MULLERES

O proxecto de promoción da Igualdade e prevención da Violencia de Xénero no CEIP de Barouta deste curso é "Terra de mulleres". Comprende obradoiros para o alumnado, formación para familias e docentes, a creación dun mapa dixital onde divulgar os resultados da actividade, e un vídeo informativo coas crianzas como protagonistas. O traballo coas familias e docentes é clave nesta proposta, para contribuír dun xeito integral á sensibilización en materia de xénero e multiplicar o impacto das accións. Celebraremos dúas sesións de 1,5h de duración, os martes 18 e 25 de outubro entre as 18 e as 19h30.

Que faremos no primeiro obradoiro?
Na primeira sesión presentaremos as participantes e o proxecto, buscando a colaboración activa das persoas adultas no devir da actividade infantil.
Poremos un pequeno marco teórico de que son os coidados, compartindo algúns referentes inspiradores que poden traer máis luz sobre este tema.
A continuación, faremos unha dinámica participativa en pequenos grupos na que explorar como foron e son os coidados nas nosas vidas. Identificaremos unha muller da nosa contorna coa que nos gustaría conversar sobre este tema e seguir aprendendo.
Se temos a posibilidade, falaremos con esa persoa entre a primeira e a segunda sesión, en base a unhas cuestións previamente dadas.

Obxectivos dos obradoiros:
- Sensibilizarnos fronte a este tema, camiñando cara modelos sociais, familiares e de crianza máis xustos e transformadores.
- Xerar un espazo de diálogo de calidade entre os diferentes axentes da comunidade educativa do centro.
- Dar a coñecer o traballo que se está facendo co alumnado en Terra de Mulleres, buscando a complicidade coas familias e docentes e estimulando os apoios e colaboracións.
- Reflexionar sobre os coidados desde unha perspectiva práctica e vivencial.

As sesións están abertas a familiares en xeral, así que agardarmos poder contar con algún membro das familias da nosa comunidade!

Formulario de inscrición:

Lembrade que poderedes vir ata a escola coas crianzas, pois haberá un servizo de garda con entretemento para elas a cargo de Biosbardos.