TRANSPORTE ESCOLAR 2018/2019 | Planificación

Co fin de comezar a xestión da organización do transporte escolar para o próximo curso escolar 2018/2019, convidámosvos a que vexades a instrucción anexa a esta publicación e, de ser o caso, entreguedes cuberto no centro o ANEXO I solicitando modificación ou engadido dalgunha parada que vos gustaría que houbese no próximo curso.

Aínda que este tipo de solicitude se pode facer en calquera momento do ano, é máis probable que se estimen por parte da Consellería se son feitas antes do remate do curso escolar presente.

Se o preferides, tamén vos podemos imprimir unha copia para que cubrades aquí no centro. É importante poñer todos os datos que se piden no formulario, como a ubicación GPS e localización exacta do punto a modificar.

As paradas xa existentes non se verán afectadas por novas solicitudes nin debedes renovar ou voltar a solicitar. Só debedes renovar as peticións de modificación ou engadido de paradas que non foron antendidas no presente curso.

Antes do remate do curso, enviarémosvos para casa unha ficha para que cubrades a renovación da vosa solicitude deste servizo complementario.

Circular Planificación 2018-2019 asinada.pdf266.3 KB
00 ANEXO I Solicitude modificación itinerario Educacion curso 2018-19.pdf360.31 KB