Consellería de Cultura, Educación e Universidade
Publicado en Consellería de Cultura, Educación e Universidade (https://www.edu.xunta.gal/portal)

Inicio > “Educación Viaria”: proxecto do CEIP A Solaina de Narón (A Coruña). Premio Valora 2007

“Educación Viaria”: proxecto do CEIP A Solaina de Narón (A Coruña). Premio Valora 2007 [1]

Enviado por juliatabo a Ven, 18/11/2011 - 14:22

Proxecto de profesores de Educación Física do CEIP A Solaina de Narón (A Coruña) para concienciar aos  alumnos/as sobre o respeto á circulación vial e sensibilizalos da perigosidade da circulación nas rúas e estradas.

Os pasillos do Centro transfórmanse en rúas e estradas, con sinais, rotondas, cruces, etc.
Cada rapaz ten o seu propio carné con puntos que poden perder se cometen infraccións. Os profesores/-as son “gardas de tráfico” que poden sancionar a calquer neno/-a do Centro.
Obxectivos:
• Coñecer as normas de circulación tanto a nivel de peóns como de vehículos.
• Mellorar a circulación dentro do centro escolar.
• Respectar as normas dentro do centro e que repercutan nos ámbitos familiar e social.
• Aplicar as normas cando se realizan saídas fóra do centro escolar.

Nivel: Educación Primaria

Autores: Marcelino Álvarez Arias


Materiais (Anexos):
1. Memoria do proxecto (anexo 01)
2. Percorrido virtual do circuito no colexio (anexo 02)
 

Gallego
Proxecto de Educación Viaria A Solaina [2]

File: 

PDF icon anexo 01 [3]
Package icon anexo 02 [4]

Tema: 

Recursos [5]

Sección: 

Eucirculo [6]

URL fonte: https://www.edu.xunta.gal/portal/node/3533

Ligazóns
[1] https://www.edu.xunta.gal/portal/node/3533
[2] http://www.edu.xunta.gal/portal/sites/web/files/content_type/learningobject/2011/11/18/9082f611dc32b2620ae664507beb434e.jpg
[3] http://www.edu.xunta.gal/portal/sites/web/files/content_type/learningobject/2011/11/18/ec642e51ea18eba386e11fb8060f3c93.pdf
[4] http://www.edu.xunta.gal/portal/sites/web/files/content_type/learningobject/2011/11/18/fc03ad4004b8c1dc6b46e49616f1fc98.zip
[5] https://www.edu.xunta.gal/portal/taxonomy/term/125
[6] https://www.edu.xunta.gal/portal/taxonomy/term/655