Plataforma de Teleformación Galega
Preguntas máis frecuentes (FAQ)
Parte 1. Platega, acceso ao sistema e navegación.
PLATEGA é a Plataforma de Teleformación de Galicia. PLATEGA é unha forma de educación xurdida co desenvolvemento das tecnoloxías da información e da comunicación. O seu fundamento é aproveitar a facilidade de distribución de materiais formativos e as ferramentas de comunicación das redes informáticas para crear un contorno de ensino e aprendizaxe. Deste xeito, e mediante unha conexión á rede Internet, os usuarios poden realizar actividades interactivas, acceder aos materiais precisos para adquirir o coñecemento, recibir axuda, realizar comunicacións ou avaliar o seu progreso.
Dependendo da natureza do curso. Diferentes servizos da Consellería de Educación e O.U. ofertan cursos dende esta plataforma. Entre estes inclúense:
Servizo de formación do profesorado.
Pode consultar a información referente aos cursos a distancia e presenciais ofertados por este servizo na dirección:
Páxina do Servizo de Formación do Profesorado
Os cursos de PLATEGA aparecen asociados co CFR "Servizos Centrais", podendo refinar a busca para a área ou familia tecnolóxica á que vostede pertenza. Pode consultar a seguinte guía rápida sobre como utilizar esta aplicación:
Guía rápida sobre a aplicación Fprof
Cursos de formación na ferramenta XADE.
Os cursos específicos na ferramenta XADE están destinados tanto a persoal docente como persoal administrativo. Para o persoal docente os cursos ofértanse a través do servizo de formación do profesorado. Pode consultar a información referente aos cursos a distancia e presenciais ofertados por este servizo na dirección:
Páxina do Servizo de Formación do Profesorado
Os cursos para persoal administrativo ofértanse a través da Escola Galega de Administración Pública (EGAP), pode consultar información sobre cursos e convocatorias a través da dirección:
Páxina da Escola Galega de Administración Pública (EGAP)
Debe dispoñer dunha conta de usuario da Consellería de Cultura, Educación e Universidade no dominio @edu.xunta.gal para acceder a plataforma de Fp a distancia. No caso de non ter esa conta e non saber como solicitala pode informarse a través da Unidade de Atención a Centros (UAC), por calquera dos seguintes procedementos:
Se dispón dunha conta de correo no dominio @edu.xunta.gal e aínda así non pode acceder, podería haber moitas razóns, pero a máis probable é que simplemente esquecera o seu contrasinal, estea intentando acceder cun contrasinal equivocado ou o estea escribindo incorrectamente.
Para realizar unha comprobación dos datos da súa conta, pode probar a entrar cos mesmos datos (conta @edu.xunta.gal e contrasinal correspondente) noutros servizos da Consellería de Cultura, Educación e Universidade como na aplicación de xestión de contas de usuario a través da dirección:
No caso de non poder acceder tampouco aos demais servizos é que se trata dun problema da súa conta en deberá poñerse en contacto coa Unidade de Atención a Centros (UAC), por calquera dos seguintes procedementos:
Algunhas outras posibilidades son:
- Ten a súa conta @edu.xunta.gal bloqueada? Pode comprobalo entrando na aplicación de xestión de contas de usuario na dirección:
- Conteñen o seu nome de usuario ou contrasinal unha mestura de maiúsculas e minúsculas? Se é así, deberán ser escritas na forma exacta.
- Están habilitadas as cookies no seu navegador? Debe buscar a opción de habilitar as cookies para o sitio web http://www.edu.xunta.gal/fpadistancia, na configuración do seu navegador.
Se o acceso é adecuado probablemente presentaralle unha páxina co seu curso en branco (baleiro). Se o acceso non é correcto pode comprobar:
- Ten o teclado activadas as maiúsculas?
- Intercalou espazos en branco, maiúsculas ou acentos en nome de usuario ou contrasinal? Probe sen eles.
Se non está xa matriculado nun curso, pode atopalo por medio do seu nome e descrición. Se xa está matriculado apareceralle no seu bloque "Os meus cursos".
Mediante o seu bloque "Os meus Cursos" se está dispoñible. Volva á páxina principal a través do enlace "Platega", no menú principal da esquina superior esquerda.
Utilice o botón de atrás, ou a lista de páxinas visitadas, do seu navegador, a través da frecha cara á esquerda, na barra de ferramentas do seu navegador na parte superior esquerda ou o botón da parte completamente inferior da páxina do curso.
Tamén pode volver á páxina principal a través do enlace “Inicio”, no menú principal da esquerda ou premendo na imaxe co nome da plataforma que aparece na parte superior esquerda
Parte 2. Perfil: Datos persoais.
Na barra superior, na esquina dereita aparece o nome de usuario co que se identificou. Se quere modificalo debe editar o seu perfil entrando na opción “Perfil” que aparece no despregable ao carón do seu nome. Na páxina que aparece poderá modificar os seus datos. Estes datos persoais permiten identificar á persoa só dentro do contorno de FP a distancia, polo que estes valores resultan independentes da súa conta de @edu.xunta.gal ou doutros servizos da Consellería de Cultura, Educación e Universidade.
Parte 3. Comunicación dentro de Fpadistancia e nos cursos: Foros e Correo electrónico.
Existen varias opcións de comunicación co seu titor:
- A través dos foros existentes en cada curso, por exemplo, o foro do módulo ou foro de avisos e anuncios. A comunicación que se realiza nos foros é pública, é dicir, calquera participante no curso poderá ler as súas intervencións no foro.
- A través do sistema de mensaxería interna da plataforma. As mensaxes enviadas por este medio son privadas entre vostede e o seu comunicante, xa sexa o titor ou calquera outro participante.
- A través do correo electrónico, se o titor o permite, utilizando o seu programa de correo habitual.
Existen varias opcións:
- Poida que o seu enderezo de correo no seu perfil sexa erróneo ou estea deshabilitado.
- Pode ser que non se subscribira aos foros que xeran correos.
- Tamén poder ter deshabilitadas as notificacións vía correo nas “Preferencias de notificación” que pode modificar entrando na opción “Preferencias” do despregable que aparece na dereita da barra superior.
O correo electrónico é esencial para o funcionamento da plataforma de FP a distancia. Se quere reducir a cantidade de correos que recibe pode:
- Editar as súas preferencias e cambiar a configuración das “Preferencias do foro” escollendo “Completo” ou “Por asuntos” e recibirá así un único correo diario.
- Cancelar a súa subscrición aos foros non esenciais, aínda que debería ter en conta as recomendacións do/a docente de cada módulo.
- Inhabilitar a súa dirección de correo electrónico no seu perfil, aínda que non é recomendable xa que pode afectar ás comunicacións por parte do seu titor.
Parte 4. Envío de tarefas e cualificacións.
Pode ser que:
- A tarefa estea pechada nese momento.
- A tarefa non fora aberta aínda.
- Xa enviou algo antes e a configuración impida que repita o envío da tarefa.
Existen varias formas de acceder a eses comentarios:
- O método máis corrente consiste en ir ao mesmo sitio, Tarefa, no que enviou o traballo.
- Outro método consiste en pulsar no vínculo que se atopa no bloque "Actividades recentes", no caso de que o/a docente inclúa ese bloque no seu curso.
- Un método máis consistiría en acceder ao libro de cualificacións e picar no vínculo correspondente á tarefa.