Descrición da actividade
Título
Análise, xestión e planificación dos riscos e medidas de emerxencias. Plan de Emerxencia-Evacuación
Competencias profesionais
Membro dunha organización - Centros saudábeis e seguridade integral.
Membro dunha organización - Normativa.
Forma de participación
En rede
Modalidade
Curso
CFR, lugar, temporalización e prazas
Referencia: G1801035
Centro de formación e recursos: CAFI
Temporalización:
11/02/2019
-
25/03/2019
Data límite de inscrición: 08/02/2019
Lugar: En rede
Prazas:
50
Horas totais
Destinatarios
Todas as ensinanzas
Corpos e especialidades
Todos os corpos
Temas e subtemas
Plan anual - 2015-2016
Plan anual - 2016-2017
Plan anual - 2018-2019
Plan anual - 2019-2020
Criterios de selección
Para acadar unha maior cobertura formativa establecerase como obxectivo específico de selección o límite de unha persoa seleccionada por centro. Non repetirán centros de pasadas edicións. Criterios xerais do Plan Anual de Formación.
Obxectivos
1.Proporcionar unha formación específica, teórica e práctica en materia de prevención de riscos laborais.
2.Facilitar unha cultura preventiva e coñecementos para actuar como axente activo na elaboración, implantación e seguimento do plan de emerxencia-evacuación.
3.Coñecer os riscos específicos e a súa prevención no centro educativo e adquirir os coñecementos precisos para a elaboración do plan.
Contidos
1.Módulo 1: Análise, xestión e planificación dos riscos laborais e medidas de emerxencia nos centros educativos.
1.1.UD 1: Nocións básicas (a Lei de Prevención de Riscos Laborais).
1.2.UD 2: Análise dos riscos, redacción e implantación das medidas de emerxencia.
1.3.UD 3: O risco de incendio: lume, tipos, prevención e protección e primeiros auxilios.
2.Módulo 2: O Plan de Emerxencia-Evacuación.
2.1.UD 4: Identificación dos titulares e do emprazamento da actividade. Descrición da actividade e do medio físico no que se desenvolve.
2.2.UD 5: Inventario, análise e avaliación de riscos. Inventario e descrición das medidas e medios de protección. Programa de mantemento das instalacións.
2.3.UD 6: Plan de actuación ante emerxencias. Integración do plan noutros de ámbito superior. Implantación. Mantemento do plan.
Prerrequisitos
Asesor responsable da actividade
Asesor: Rodiño Caramés, Ignacio
Enderezo Electrónico:
nachorodino@edu.xunta.gal
Materiais da actividade