Saltar navegación
1.- Sobre Problemas, Proxectos e Programas
1.1.- Para comezar …
1.2.- Se atopas un problema, programa unha solución
1.2.1.- Buscando problemas
1.2.2.- O proxecto como método de resolución de problemas
1.2.3.- Os proxectos de programación informática
1.3.- Algoritmos por todas partes
1.3.1.- Que é un algoritmo?
1.3.2.- Xa o dicía Al-Juarismi hai 1200 anos
1.3.3.- Cal é a súa utilidade?
1.4.- Remexendo datos
1.4.1.- Alimentando os algoritmos
1.4.2.- Obtendo información
1.4.3.- O programa
1.5.- Como lle falamos á máquina?
1.5.1.- Con ceros e uns
1.5.2.- Ensamblando ceros e uns
1.5.3.- Máis fácil: o alto nivel
1.5.4.- As linguaxes de programación
1.6.- Concretando
1.6.1.- Algunhas linguaxes e códigos sinxelos
1.6.2.- Por exemplo?
1.7.- Tentámolo?
1.8.- Autoavaliámonos
«
Anterior
|
Seguinte
»
1.3.- Algoritmos por todas partes
Manuel Torres Búa a partir de imaxe
coming soon
de
MianShahzadRaza en Pixabay
.
Algoritmos
(
CC BY-SA
)
Licenciado baixo a
Licenza Creative Commons Recoñecemento Compartir igual 4.0
«
Anterior
|
Seguinte
»