Encher os ocos co artigo correspondente, facendo as contraccións necesarias
Responder á pregunta onde vai el? (artigo)
Poñerlles o artigo a cada unha destas palabras (xénero)
Indicar o nome da árbore que produce os seguintes froitos (xénero)
Indicar o feminino de
Explicar as diferenzas entre os seguintes pares de palabras (xénero)
Poñer as seguintes palabras en plural
Poñer en plural as seguintes frases
Colocar nos ocos as palabras que van entre parénteses fixándose no xénero e número que lles corresponda, engadindo os artigos e facendo as contracción necesarias
Indicar os superlativos sintéticos dos seguintes adxectivos
Indicar todas as formas de superlativo que se coñezan
Completar as frases coas formas do comparativo que teñan sentido
Encher os ocos cos demostrativos apropiados
Comentar o valor das formas de demostrativo que aparecen nas frases
Sinalar os demostrativos nun texto literario
Substituír o que vai entre parénteses por unha construción con posesivo
Completar as frases coas formas do posesivo correspondentes
Indicar o valor das formas de posesivo que aparecen nestas frases
Sinalar os pronomes persoais e a súa función
Frases co pronome de cortesía
Pronome SE
Pronomes TE-CHE
Pronomes átonos de 3ª persoa
Colocación dos pronomes átonos
Pronomes LLO... LLELO...
Varias posibilidades de colocación do pronome
Substituír por pronomes
Pronome de solidariedade
Explicar a colocación dos pronomes
Corrixir erros de pronomes
Sinalar todos os pronomes persoais nun texto
Encher os ocos usando os indefinidos
Escribir en letras estas cifras
Completar as seguintes frases usando numerais ou substantivos colectivos
Encher os ocos coas formas QUE, QUEN, CAL, ONDE, ULO, CANTO
Sinalar os relativos en textos literarios
Analizar formas verbais
Analizar aberturaen formas verbais
Valor dos tempos verbais
Poñer en presente
Poñer en pasado
Poñer en presente
Transformar con quizais
Cambiar de persoa verbos
Copretérito para pretérito
Futuro para presente
Cambiar para pasado
Poñer en presente
Copretérito de indicativo
Antepretérito de indicativo
Pretérito de subxuntivo
FACER, OÍR, DICIR, QUERER
VIR, VER, TER, SER
Formas verbais varias
Futuro de subxuntivo
Participio
Utilizar o infinitivo persoal: ocos
Utilizar o infinitivo persoal: frases
Infinitivo persoal: transformar frases
Perífrases verbais
Sinalar os adverbios e locucións adverbiais e buscar sinónimos de cada un
Substituír as palabras en verde por adverbios acabados en –mente
Substituír as palabras en verde por un adverbio
Sinalar as preposicións e locucións preposicionais
Completar as frases usando as preposicións ata, deica, cara, contra (e indicar o seu valor en cada caso)
Completar as frases usando as preposicións para, sen, sobre, desde (e indicar o seu valor en cada caso)
Completar as frases usando as preposicións a, ante/perante, entre, tras, baixo (e indicar o seu valor en cada caso)
Completar as frases usando as preposicións con, de, so (e indicar o seu valor en cada caso)
Completar as frases usando as preposicións en, por, segundo (e indicar o seu valor en cada caso)
Completar as frases coas preposicións adecuadas
Utilizar nexos copulativos, disxuntivos, adversativos ou ilativos
Utilizar nexos completivos ou condicionais
Utilizar nexos causais ou concesivos
Utilizar nexos comparativos ou consecutivos
Utilizar nexos finais ou temporais
Análise morfolóxica e sintáctica
Aplicar teoría ortográfica
Palabras para acentuar
Frases para acentuar
Textos para acentuar
Ocos para encher (ortografía)
Ocos para b/v
Homónimos para b/v
Dito popular (ortografía)
Ocos para h
Homónimos con h
Ocos para g/gu/gü
O cos para s/x
Texto sen acentos gráficos
Texto sen acentos gráficos nin v/b
Indicar se a vogal tónica media é aberta ou fechada: palabras
Indicar se a vogal tónica media é aberta ou fechada: frases
Sinalar ditongos e tritongos
Definición de fonemas
Corrixir castelanismos
Corrixir vulgarismos
Corrixir arcaísmos
Corrixir hiperenxebrismos
Desvíos varios da lingua estándar
Comentar desvíos da lingua estándar
Corrixr dialectalismos
Escoller a correcta
Substantivos en -dade
R/L en grupos consonánticos
Corrixir erros de desvíos da lingua estándar
Derivar substantivos de adxectivos
Derivar adxectivos de substantivos I
Derivar adxectivos de substantivos II
Derivar verbos de substantivos I
Derivar verbos de substantivos II
Derivar verbos de adxectivos
Analizar prefixos
Analizar sufixos
Familias léxicas
Significado correcto I
Significado correcto II
Colectivos I
Colectivos II
Colectivos III
Abreviaturas, siglas, símbolos
Indicar algún sinónimo da palabra remarcada
Ordenar os sinónimos das dúas columnas
Ordenar os sinónimos das tres columnas
Ordenar os sinónimos das catro columnas
Indicar que dúas palabras sobran en cada serie de sinónimos
Indicar un novo sinónimo para cada serie
Ordenar en series de sinónimos estas palabras, pode haber de dous a catro
Diferenzas nos matices dos sinónimos mediante exemplos
Indicar o antónimo da palabra resaltada
Ordenar as dúas columnas para que resulten antónimos
Nas columnas laterais hai dous sinónimos desordenados e na central hai un antónimo para cada par. Ordenalos
Formar os antónimos das seguintes palabras antepondo os prefixos des- ou in-
Definicións: buscar palabra
Definir unha palabra
Definicións descoidadas
Fenómenos atmosféricos e utensilios de cociña
Arquitectura, cores, instrumentos musicais
Literaura, armas, pintura
Xentilicios
Indicar o pai e a nai
A que planta corresponde cada unha destas follas? I
A que planta corresponde cada unha destas follas? II
A que planta corresponde cada unha destas fotos? I
A que planta corresponde cada unha destas fotos? II
O MAR: A que corresponde cada unha destas fotos?
AVES: A que corresponde cada unha destas fotos?
Vocabulario relacionado co chover
Textos para traballar o vocabulario
Textos para mellorar a escrita
Publicidade (redacción)
Cartas (redacción)
Circular (redacción)
Curriculum vitae (redacción)
Instancia (redacción)
Acta (redacción)
Receita de cociña (redacción)
Forcarei (redacción)
A Media e a Persia (redacción)
Textos variados I
Textos variados II
Exercicios de estilo
Dicionario de SMS (e textos)
Tradutores e correctores
Significado da frase (fraseoloxía)
Ordenar frases (fraseoloxía)
Significado da frase I e II (fraseoloxía)
Proverbios
Adiviñas
Fraseoloxía e paramieloxía de Pilar Guerra
Letras de cancións galegas populares
Sopas de letras
Encrucillados
Test: cultura literaria
Test: cultura xeográfica
Test cultural xeral galego 1
Test cultural xeral galego 2
Bota o intruso (test cultura)
Suxestións para traballos en grupo na aula
Suxestións para redaccións fantásticas
Temas para falar ou escribir o alumnado
Suxestións musicais (alumnado)
Mini resume gramatical
Lecturas recomendadas para o alumnado de ensino medio
De catro a catro (Manuel Antonio): poemas comentados
Os lobos (Ánxel Fole): texto comentado
As onzas (Otero Pedrayo): texto comentado
Letanía de Galicia (Uxío Novoneyra): poema comentado
Os Maios: texto comentado
|