Unidade 6 dunha secuencia didáctica sobre programación informática para o primeiro ciclo da ESO enfocada á creación de artefactos dixitais por parte do alumnado como elementos propios do currículo das diferentes materias do ciclo. Contén SCORM
Unidade 5 dunha secuencia didáctica sobre programación informática para o primeiro ciclo da ESO enfocada á creación de artefactos dixitais por parte do alumnado como elementos propios do currículo das diferentes materias do ciclo. Contén SCORM
Unidade 4 dunha secuencia didáctica sobre programación informática para o primeiro ciclo da ESO enfocada á creación de artefactos dixitais por parte do alumnado como elementos propios do currículo das diferentes materias do ciclo. Contén SCORM.
Unidade 3 dunha secuencia didáctica sobre programación informática para o primeiro ciclo da ESO enfocada á creación de artefactos dixitais por parte do alumnado como elementos propios do currículo das diferentes materias do ciclo. Contén SCORM.
Unidade 2 dunha secuencia didáctica sobre programación informática para o primeiro ciclo da ESO enfocada á creación de artefactos dixitais por parte do alumnado como elementos propios do currículo das diferentes materias do ciclo. Contén SCORM
Unidade 1 dunha secuencia didáctica sobre programación informática para o primeiro ciclo da ESO enfocada á creación de artefactos dixitais por parte do alumnado como elementos propios do currículo das diferentes materias do ciclo. Contén SCORM.
Estas dez unidades didácticas están orientadas cara ao primeiro ciclo da ESO, tanto para o 1º como para o 2º curso. Aínda que elaboradas dende diferentes áreas curriculares, todas teñen como tema transversal a Covid-19.