Estas dez unidades didácticas están orientadas cara ao primeiro ciclo da ESO, tanto para o 1º como para o 2º curso. Aínda que elaboradas dende diferentes áreas curriculares, todas teñen como tema transversal a Covid-19.
É un espazo creado para garantir a actividade do Club de Ciencia do CPI O Cruce en situación de confinamento e aproveitar as posibilidades que nos abre este contexto de traballo propoñendo experimentos e proxectos de investigación que se poden facer na casa, visitas virtuais a museos, actividades co
O proxecto “A linguaxe musical a través de Musescore” pretende que a linguaxe e práctica musical se traballe de maneira máis participativa, dinámica e transversal, adaptada a todos os niveis que nos podamos atopar en clase, e o suficientemente aberta para poder explorar e traballar cos alumnos/ as
O proxecto “A linguaxe musical a través de Musescore” pretende que a linguaxe e práctica musical se traballe de maneira máis participativa, dinámica e transversal, adaptada a todos os niveis que nos podamos atopar en clase, e o suficientemente aberta para poder explorar e traballar cos alumnos/ as
O proxecto “A linguaxe musical a través de Musescore” pretende que a linguaxe e práctica musical se traballe de maneira máis participativa, dinámica e transversal, adaptada a todos os niveis que nos podamos atopar en clase, e o suficientemente aberta para poder explorar e traballar cos alumnos/ as
O proxecto “A linguaxe musical a través de Musescore” pretende que a linguaxe e práctica musical se traballe de maneira máis participativa, dinámica e transversal, adaptada a todos os niveis que nos podamos atopar en clase, e o suficientemente aberta para poder explorar e traballar cos alumnos/ as
O proxecto “A linguaxe musical a través de Musescore” pretende que a linguaxe e práctica musical se traballe de maneira máis participativa, dinámica e transversal, adaptada a todos os niveis que nos podamos atopar en clase, e o suficientemente aberta para poder explorar e traballar cos alumnos/ as
O proxecto “A linguaxe musical a través de Musescore” pretende que a linguaxe e práctica musical se traballe de maneira máis participativa, dinámica e transversal, adaptada a todos os niveis que nos podamos atopar en clase, e o suficientemente aberta para poder explorar e traballar cos alumnos/ as