Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
Para realizar un correcto seguimento de como evoluciona a implementación do Plan Dixital, o Equipo de Dinamización do PDC xuntarase unha vez ao mes para ir vendo a evolución na aplicación dos plantexamentos reflectidos e, deste xeito, ter a ocasión de ver a maneira de ir solventando os atrancos que se vaian presentando.
O mentor Adix reunirase periodicamente coa persoa coordinadora, ben de forma presencial, ben a través de medios en liña, para ir comentando os avances e consultar as dúbidas que poidan ir xurdindo para, así, avanzar nos chanzos para que a avaliación das accións resultantes se vaian axustando de xeito adecuado aos plantexamentos do PDC.
Baixo a supervisión da dirección do centro, a persoa coordinadora vai ter acceso á ferramenta EduCalidade para ir reflectindo o proceso evolutivo da implementación do PDC ao longo da súa temporalización, contando con permiso de Edición, outorgando permiso de Consulta ao resto dos integrantes do equipo.
O primeiro trimestre foi adicado á revisión e deseño do PDC para o presente curso, realizando un cuestionario ao profesorado e outro ao alumnado, baseado en SELFIE, para a súa posterior análise por parte do Equipo do PDC.
Unha vez obtidas as conclusións, procedeuse a redefinir os ítems do DAFO e, posteriormente, a deseñar o Plan de Acción para o presente curso.
As accións propostas en cada obxectivo vanse desenvolvendo segundo o que aparece no seu seguimento, polo que consideramos redundante volver dar conta do mesmo neste apartado.
Así mesmo, nas actas subidas no apartado Anexos desta aplicación, reflíctense os acordos e achegas feitas nas distintas xuntanzas que tiveron lugar ao longo do trimestre.
Avaliación
Realizarase ao finalizar do proceso, ao tentar interpretar, valorar e xulgar os resultados alcanzados en función dos obxectivos marcados na planificación xeral do Plan de Acción. Permitiranos razoar sobre os obxectivos levados a termo, o grao de satisfacción das necesidades establecidas, ver os puntos positivos e negativos para tentar darlles solución. Permitirá determinar os obxectivos culminados ou en proceso de desenvolvemento nun momento determinado.
Non vai constituír un acto illado, independente ou último do proceso, senón que vai forma parte dunha actuación continua en conexión coa avaliación procesual. Establecerase unha investigación preto da práctica, unha cuantificación e cualificación que se reflectirá no período posterior.
Comunicación e difusión
A primeira comunicación da existencia do PDC será, como se di na norma, o coñecemento por parte do Claustro, dado que hai que informalo e darán a súa opinión sobre a idoneidade do mesmo. A continuación, pasará ao Consello Escolar, a quen se lle fará un achegamento do mesmo, presentándolle o produto final xurdido de todo o proceso e que terán que emitir a súa opinión e voto que, de ser favorable, resultará aprobado para o seu desenvolvemento e aplicación.
Superados os trámites anteriores, a difusión do plan levarase a cabo a través da páxina web do cole, cando se informe ao claustro de mestres e sexa aprobado polo consello escolar, así como nas reunións de principio de curso coas familias e aos novos membros do claustro.
O enlace para o acceso ao PDC en EduCalidade é o seguinte:
Ao longo do curso tamén se difundirá a través doutros medios como dípticos, carteis e outras actuacións a través da rede que irán dando a coñecer as partes máis importantes do PDC para que todos os membro da comunidade educativa o sintan como propio.