Inicio
Atópase vostede na aplicación de xestión de contas de usuario da Consellería de Educación, Ciencia, Universidades e Formación Profesional.
Dependendo de se xa dispón dunha conta ou non, ou do seu estado no seu caso, pode realizar diferentes accións:
- Se aínda non dispón dunha conta, e ten dereito a unha, pode:
- Solicitar o PIN
- Se xa solicitou o PIN ou llo enviaron pero aínda non ten unha conta activa, pode:
- Activar a conta
- Se xa dispón dunha conta activa, pode:
- Solicitar o PIN (neste caso renviaráselle un novo PIN, que invalida o anterior)
- Lembrar a conta
- Modificar o contrasinal
- Modificar o nome da conta(1)
- Desbloquear a conta (se vostede ou outra persoa a bloqueou por reintentos sen éxito)
(1) Só se pode modificar o nome dunha conta se, no momento de activala, o nome non lle foi asignado automaticamente. No resto dos casos, incluídas as contas especiais para conectarse á WiFi do centro que se conceden aos estudantes, non se pode modificar.
Axudas en vídeo
Activar conta | Cambiar contrasinal recordando o antigo | Cambiar contrasinal con PIN | Posibles erros |
Para calquera aclaración ou dúbida pode poñerse en contacto coa Unidade de Atención a Centros.