Base de datos

Bases de Datos, que son e para que serven

O módulo Base de datos é un dos elementos mais interesantes e importantes de Moodle dentro dun esquema educativo construtivista.

Esta actividade permítenos construír de xeito colaborativo un base de datos compartida.

Unha vez creada a base de datos pódense realizar buscas e amosar os resultados dun xeito doado.

Tamén permite realizar comentarios sobre cada un dos rexistros engadidos polos usuarios favorecendo así a interacción do grupo.

O formato e a estrutura destas entradas poden ser practicamente ilimitados, incluíndo imaxes, arquivos, direccións URL, números, texto, coordenadas xeográficas e texto, entre outras cousas.

As posibles aplicacións educativas deste módulo son moi variadas.

  • Realizar unha catalogación colaborativa de libros, revistas, fotos, sitios Web…, permitindo que tódolos participantes poidan engadir información e comentarios as contribucións do resto do grupo.
  • Construír espazos colaborativos onde compartir arquivos e catalogalos
  • Recompilar conceptos acompañados de imaxes ilustrativas,
  • Votar e comentar unha lista de logos, carteis
  • Crear unha base de datos de pintores, que podería ter un campo chamado cadro, para subir un arquivo de imaxe que mostre un cadro do pintor, e tres campos, chamados pintor, título e comentario para gardar información de texto para o nome do artista, o título do cadro e o comentario que o alumno fixo sobre o cadro respectivamente.
  • ...

O seu uso pode ser ilimitado

 

Características das bases de datos

  • Permite restrinxir a visualización da base de datos de xeito que só se poidan ver os rexistros cando o usuario introduza un determinado número de rexistros nela.
  • Permite configurar os dereitos de edición. Poden agregar entradas profesorado e alumnado, se o permitimos na base de datos. Isto non restrinxe a visualización das súas entradas para todos.
  • Pódese limitar o número máximo de entradas de cada participante.
  • Podemos permitir engadir comentarios ás entradas da base de datos.
  • Podemos habilitar a revisión do profesorado antes de que as entradas sexan públicas.

 

Como crear unha base de datos.

A creación dunha base de datos desenvólvese en varias fases:

  1. Agregar unha base de datos e establecer os parámetros de configuración.
  2. Agregar e definir os campos da base de datos.
  3. Modificar o xeito en que a base de datos mostrará as entradas así como o formulario de entrada de datos (configuración dos modelos de visualización).
  4. Engadir as entradas da base de datos.

Licenciado baixo a Creative Commons Attribution Share Alike 3.0 License