Entender os cuestionarios

Os cuestionarios de Moodle teñen dous compeñentes principais, o corpo do mesmo coas diferentes opcións, e a batería de preguntas ás que os alumnos terán que responder. Temos que contemplar os cuestionarios como contedores de varios tipos de preguntas extraidas da batería de preguntas e colocadas con certo orde.

O corpo do cuestionario será o primeiro que os alumnos vexan cando entren na actividade e tamén define como os estudantes interactúan co propio cuestionario.

As preguntas do cuestionario pódense elixir manualmente ou de xeito aleatorio, e pódense amosar ó alumno nunha orde establecida ou ó chou. O profesor pode crear baterías de preguntas organizadas por capítulos, semáns, semestres, conceptos importantes, etc. As baterías poden ser reutilizadas en múltiples cuestionarios, compartidas entre distintas clases ou exportadas a outros sistemas.

Neste módulo imos ver a forma de administra-las preguntas, o modo de editar diferentes tipos de preguntas, e por último o xeito de crear cuestionarios.