Información ás familias

Información ás familias sobre o protocolo de adaptación ao contexto COVID-19

Durante esta difícil etapa na que nos atopamos, solicitamos a colaboración das familias, para facilitar o traballo dentro do centro escolar. Resaltar que somos docentes e non profesionais sanitarios, polo que só podemos poñer á súa disposición os medios dos que dispoñemos para que seus fillos teñan o entorno escolar máis seguro posible e seguir o protocolo da Xunta dentro das nosas posibilidades humanas. Estivemos traballando no protocolo para garantir a seguridade dos seus fillos/as, na sinalización do centro e das portas de entrada e saída, marcando os espazos entre pupitres e realizando outras obras, pero non sabemos como vai evolucionar a pandemia polo que pedimos especial atención ás comunicacións que lles iremos enviando a través dos vehículos oficiais dos que dispoñemos.

Preme na seguinte ligazón para consultar o Documento de información ás familias sobre o protocolo de adaptación ao contexto COVID-19