Instruccións fin de curso alumnado de 2º de Bacharelato.

O alumnado PROPOSTO PARA O TÍTULO DE BACHAREL, deberá entregar na secretaría na  do centro a seguinte documentación:

• Instancia de solicitude do título de Bacharel cuberta e asinada (modelo facilitado polo centro).

• Alumnado de familia numerosa, fotocopia actualizada do título.

• Resgardo de ingreso da taxa para a expedición do título de Bacharel (modelo facilitado polo centro).

Unha vez entregada esta documentación, poderase retirar o historial académico de bacharelato.

MATRÍCULA ABAU

Ademáis, o ALUMNADO QUE SE PRESENTE Á ABAU, deberá entregar, no prazo de matrícula ordinaria, comprendido entre o 20 e o 24 de maio, a seguinte documentación:

• Fotocopia do DNI ou pasaporte.

• Impreso de prematrícula ABAU cuberto e asinado.

• Pagamento das taxas, pódese realizar de dúas maneiras:

• de forma telemática: coa prematrícula xérase unha conta de usuario en Nerta e cada estudante recibe os datos de acceso no seu correo electrónico. Con estes datos, e despois de activar a conta, o alumnado pode acceder a Nerta e realizar o pagamento das taxas de forma telemática, utilizando unha tarxeta de crédito. Este pagamento xa se reflicte de forma automática en Nerta, sen necesidade de enviar xustificante.

• Realizar o pagamento nas entidades bancarias autorizadas e entregar no centro educativo o resgardo acreditativo de ter aboados os prezos públicos de matrícula ou, no seu caso, documentación que acredite a exención destes.

Poderá matricularse no prazo de matrícula extraordinaria, o día 1 de xuño (das 9.00 ás 14.00 h. exclusivamente a través do sistema informático NERTA), o alumnado que aprobe o segundo curso de Bacharelato despois das reclamacións ás cualificacións do Bacharelato.