Lingua Galega

Uxío Novoneyra

»

Correlingua: Galego - A Forza do noso amor.

»

Conferencia

O ilustrador, diseñador, e as veces, escritor... Anxo Fariña visitou o noso centro o pasado 17 de novembro para impartir unha interesante charla ao alumnado de 1º ESO. A actividade estivo financiada pola Subdirección Xeral de Política Lingüística coa colaboración de edicións A Nosa Terra quen agasallou aos alumnos/as cun libro do mencionado autor.
ANXO FARIÑA

Premios da asociación cultural BARBANTIA

A asociación cultural BARBANTIA xa ten os 12 finalistas candidatos a recoller os premios dos sirenos de bronce nesta edición.
No apartado de iniciativa cultural no Barbanza, entre os aspirantes atópase a revista do Instituto
A Casa da Gramática.
Na sección da traxectoria cultural no Barbanza, está nomeado Xoán Mariño Reino, profesor neste centro.
Dende aquí, ademais de felicitar os nominados, queremos mostrar todo o noso apoio para que finalmente acaden un galardón do que son ben merecedores.
<ver máis>

Premio para o EQUIPO DE NORMALIZACIÓN

O IES Virxe do Mar é un dos 4 institutos galegos seleccionados pola Secretaría Xeral de Política Lingüística como modelos de planificación sociolingüística. Esta mención recoñece o labor desenvolvido polo ENDL a prol do idioma galego nos últimos anos.
O profesor Xavier Castro, como xefe do Equipo, exporá, durante o primeiro trimestre do curso, nas sete principais cidades galegas a experiencia de normalización no noso instituto dentro do II Seminario de Dinamización Lingüística no Ensino.
Como xa manifestou o profesor Xavier Castro a diversos medios informativos, este feito é un orgullo para toda a comunidade escolar do centro e para Noia en xeral.
Desde aquí felicitamos o equipo de normalización polo seu traballo e a todo o alumnado, profesorado, pais, nais e persoal non docente pola súa participación na defensa do idioma desde hai moitos anos.

ver noticia no xornal "la voz de galicia"
ver noticia no xornal "el correo galego"