ENTREGA DOS XXVII PREMIOS LITERARIOS ALBERTO ROMASANTA

Hoxe dia 3 de maio, tivo lugar no Coliseo Noela,  a entrega dos premios da XXVII edición do Cetame Literario Alberto Romasanta. A gala estivo amenizada polo alumnado de Música do IES Virxe do Mar, baixo a dirección da profesora Pilar Melcón. Tamén colaboraron activamente alumnos do Ciclo de Vídeo-DJ e Son do noso IES. Dámoslle as grazas o todos e todas polo seu excelente traballo.

Na gala participaron alumnado e profesorado do IES Virxe do Mar, IES Campo de San Alberto, IES Cernadas de Castro e IES Poeta Añón, así como representantes do Concello de Noia.

Destacamos a participación do noso alumnado, nos tres niveis e tanto en relato curto como en poesía. Os nosos alumnos finalistas foron: Pablo Villar Ces( 1º ESO C), Mar Regueira Labandeira ( 4º ESO A), Iker Queiro Alvite ( 3º ESO C), e  as alumnas premiadas,  Lucía Seijas Moledo( 1º ESO C) e Marisol Suárez Baña( 1º Bacharelato B). NORABOA A TODOS E TODAS.