Saltar navegación.

O NOSO CLUB DE LECTURA

Unha imaxe -neste caso tres- vale máis que mil palabras. Velaiquí o club de lectura. O niño do Brión ó completo: sete mentes inquedas e cinco corazóns abraiados e agradecidos polo que recibimos en cada sesión de todos vós: reflexións e opinións sen desperdicio, as vosas recomendacións literarias e, especialmente o goce de compartir historias e vivencias. Grazas!!

TENIS NAS INSTALACIÓNS MUNICIPAIS EN DUNAS DE GAIFAR- PROGRAMA DA FEDERACIÓN TENIS NA ESCOLA

Agradecidos un ano máis á Federación galega de tenis, que nos permitiu achegarnos a este deporte, grazas ao programa "Tenis na escola", que nos dotou do material necesario. E ao concello de Nigrán que nos permitiu usar as instalacións municipais.

HOMENAXE A CUNQUEIRO NO AUDITORIO DE NIGRÁN NO DÍA DO LIBRO.

Celebramos o día do libro no Concello

O 23 de abril, co gallo da celebración do día do libro, o alumnado de Literatura Universal do IES Val Miñor participou nun acto organizado polo concello de Nigrán.

TRABALLANDO A COMPETENCIA MATEMÁTICA COA ÁREA DE EDUCACIÓN PLÁSTICA E AUDIOVISUAL.

Exemplo do ben que combinan as áreas de  educación plástica e audiovisual e de matemáticas. Traballo do alumnado de 1º de ESO.

AGASALLO PARA OS COMPOÑENTES DO CLUB DE LECTURA.

Polo bo traballo e a responsabilidade que ata estes momentos  están manifestando os compoñentes do club de lectura fixémoslle un agasallo. O deseño é da alumna Sofía Bergés.