Procedemento de admisión do alumnado para o curso 2020/2021

NORMATIVA REGULADORA

Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se resolve o procedemento de admisión do alumnado, publicada no DOGA  o venres 15 de marzo de 2013.
Orde do 25 de xaneiro de 2017 pola que se modifica a anterior.

POSTOS ESCOLARES DISPOÑIBLES

1º ESO  46
2º ESO 30
3º ESO 22
4º ESO 26

(*)Reservados tres postos por unidade para posible escolarización pola Delegación de alumnado con necesidade específica de apoio educativo

PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES DE RESERVA DE PRAZA:

(anexo I: ED550A)

Do 1 ao 17  de febreiro

PRESENTACIÓN DA SOLICITUDE DE ADMISIÓN:

(anexo II:ED550B)

Do 11 ao 18 de maio

PRESENTACIÓN DE DOCUMENTACIÓN ACREDITATIVA DOS CRITERIOS DE BAREMO

Ata o día 26 de maio de 2020

ADMITIDOS

• Antes do 9 de xuño ( lista provisional) ( Reclamacións 3 días hábiles desde o seguinte á publicación)
  • Ata o 26 de xuño ( lista definitiva)

PRAZO ORDINARIO DE FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA:

(anexo III)

do 1 ao 10 de xullo de 2020

PRAZO EXTRAORDINARIO DE FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA:

do 1 ao 10 de setembro de 2020

CENTROS ADSCRITOS:

CEIP Milladoiro en Malpica de Bergantiños

CEIP Joaquín Rodríguez Otero en Buño

O alumnado que pretenda continuar estudos nun centro de adscrición, para os efectos de reserva de praza, deberá presentar o formulario que se adxunta:

NOTAS INFORMATIVAS:

• Pódese presentar unha única solicitude no centro no que se pida praza en primeiro lugar, a infracción desta norma determinará a perda dos dereitos de prioridade.
  • O alumnado ten garantía de permanencia nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto. Deberá comunicalo ao centro de orixe.
  • O alumnado que ten reservada a praza nun centro e presenta a solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicar a renuncia de dita reserva antes do inicio do prazo de presentación de solicitudes de admisión.

Este centro conta con prazas suficientes para satisfacer a demanda unha vez rematado o prazo de reserva.