Visita alumnos 2º ESO a ESYPRO 16/2/2018

O pasado 16 de febreiro os alumnos de 2º da ESO realizaron unha visita activa ás instalacións da empresa ESYPRO, na Pasaxe, organizada polo departamento de Tecnoloxía. O obxectivo fundamental era que os alumnos viran de cerca a realidade do proceso tecnolóxico e das súas fases, así como algunhas das técnicas e ferramentas que se usan en cada unha delas.

Na visita realizáronse varias actividades:

-Comprobación de cotas de pezas sobre plano utilizando calibre.

-Visita ás oficinas de Enxeñería para comprobar o funcionamento dun programa para o deseño de pezas en 3D.

-Montaxe de pezas a partir de plano

-Visita ao laboratorio I+D+i  para ver prototipos e ensaios de pezas.

-Mecanizado de pezas plásticas usando un torno.

-Manexo dunha ponte-grúa, proba de habilidade.

Rematamos a visita na nave de montaxe, vendo o proceso de fabricación e o almacén.

Tódolos profesores acompañantes valoramos moi positivamente a visita e a organización por parte do persoal de ESYPRO. As impresións transmitidas polos alumnos tamén foron excelentes. O noso agradecemento á empresa e a tódolos profesionais que se implicaron na visita, que foron moitos, en particular a Carlos Trigo e Alberto Ramilo pola organización e coordinación. Moitas grazas, esperamos repetir en cursos próximos.

AdxuntoTamaño
Esypro1.jpeg2.06 MB