Todas as persoas se senten acollidas no centro.
O alumnado axúdase entre si.
O profesorado e o alumnado respéctanse mutuamente.
O profesorado non favorece a un grupo de estudantes fronte a outros.
As persoas adultas e o alumnado son receptivos á variedade de identidades de xénero.
O equipo educativo vincula o que acontece no centro escolar coa vida do alumnado no fogar.
O centro educativo promove a convivencia
O centro escolar desenvolve valores inclusivos compartidos.
O centro escolar fomenta o respecto de todos os dereitos humanos.
O centro escolar fomenta o respecto da integridade do planeta Terra.
O profesorado pensa que todo o alumnado é igual de importante.
O centro escolar rexeita todas as formas de discriminación.
O centro escolar promove a convivencia e a resolución pacífica de conflitos.
O centro escolar anima ao alumnado e ás persoas adultas á sentirse ben consigo mesmos/as.
O centro escolar contribúe á saúde do alumnado e das persoas adultas.
O centro escolar ten un proceso de desenvolvemento participativo.
Axúdase a todo o alumnado novo a integrarse no centro escolar
O profesorado mostra igual interese por todos os grupos e estes configúranse de xeito heteroxéneo.
Os edificios do centro escolar son fisicamente accesibles para todas as persoas.
Os edificios do centro escolar e os patios deseñáronse pensando en facilitar a participación de todos e todas
O centro escolar contribúe á redución de residuos
O alumnado aprende sobre a saúde e as relacións interpersonais
O alumnado investiga sobre a Terra , Sistema Solar e Universo
O alumnado estuda a vida na Terra
O alumnado investiga sobre as fontes de enerxía
O alumnado aprende acerca da comunicación e as tecnoloxías de comunicación
O alumnado participa e crea arte, literatura e música
O alumnado aprende sobre a ética, o poder e o goberno
Todas as actividades do centro se adaptan a todo o alumnado
As actividades de aprendizaxe fomentan a participación de todo o alumnado
O centro implica activamente ao alumnado na súa aprendizaxe
O alumnado aprende de maneira colaborativa
Ensínase ao alumnado a valorar a todas as persoas por igual, sexa cal sexa a súa orixen, cultura ou características individuais.
A disciplina baséase no respeto mutuo