Procedemento das comunicacións sobre casos COVID-19

Ante a aparición dos primeiros casos positivos no centro educativo, é preciso aclarar o seu procedemento de comunicación ás familias:

1. Sanidade carga na aplicación EduCovid o resultado dun positivo indicándonos de quen se trata (alumnado, profesorado ou persoal non docente).
  2. Desde o centro educativo cargamos nesa aplicación os datos dos contactos da persoa positiva, tanto nas aulas como no transporte escolar, nun radio de 2 metros e por máis de 10 minutos.
  3. Cando Sanidade nos confirma un positivo, tamén enviamos un aviso por AbalarMóbil ás familias do alumnado da clase ou clases que entraron en contacto con esa persoa (sen identificar os datos desa persoa conforme á Lei de Protección de Datos Persoais). As autoridades sanitarias poderán chamar a estes contactos para solicitar información ou para dar indicacións de como deben actuar.
  4. En caso de non recibir ningunha chamada esas persoas seguirán coa súa vida normal, pois será que non foron consideradas contactos estreitos.

Así mesmo, dende o centro aclararamos  dúbidas a respecto do Protocolo COVID-19 que nos fixeron chegar algunhas familias:

• É a Consellería de Sanidade quen ten a potestade de ditar illamentos, corentenas, ou solicitar PCR.
  • Os centros educativos temos o deber de comunicar todos os contactos con positivos e  vixiar para que se tomen as medidas de prevención no  ámbito escolar.
  • Ainda que teñamos información dun caso positivo por outras fontes (familia, amizades…), non poderemos realizar comunicacións de contactos ou facelo oficial ata que Sanidade nos confirme ese caso.
  • É responsabilidade de todos e de todas tomar as medidas de protección e seguir os protocolos de uso de máscara, distanciamento social, hixiene de mans… para evitar contaxios.
  • Ante algún síntoma compatible co COVID-19, é conveniente quedar na casa ata descartar a enfermidade.
  • Estas faltas de asistencia poderanse xustificar cun simple comunicado dos responsables legais ao centro (a través das titorías) e non precisarán de ningún xustificante médico.

Agradecemos a vosa comprensión e a colaboración que estades a realizar para que entre todos e todas poidamos minimizar os riscos, sempre conforme ás instrucions que nos achegan as autoridades sanitarias.