Alumnado 2ºBAC: ABAU 7, 8 e 9 de xullo.

A Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional e a CIUG acordaron hoxe fixar nos días 7, 8 e 9 de xullo as datas da convocatoria ordinaria da ABAU. Trátase das datas nas que estaba prevista –con anterioridade á crise sanitaria– a proba extraordinaria en Galicia.

Seguiremos pendentes das novas que se publiquen en edu.xunta.gal e en ciug.gal. Está a valorarse un modelo de exame similar ao actual, cos mesmos tempos, e a posibilidade dunha maior opcionalidade, para garantir que o alumnado non se vexa prexudicado por non traballar en clase algún bloque ou bloques de contido dalgunha das materias.

Gustaríame animarvos a que sigades traballando e a que non tiredes a toalla nestos días, nos que ás veces pode facerse todo máis dificil. Sempre estades a tempo de dar o mellor de vos.

Un saúdo,

Alba. Orientadora.