O noso centro desenvolverá tres Contratos-Programa no curso 2019-2020

A Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa publicou hoxe a resolución provisional pola que se fai pública a relación de centros seleccionados para desenvolver plans orientados á mellora do éxito escolar no curso 2019/20. O noso centro aposta polas seguintes liñas de actuación:

• REFÓRZA-T: ten como obxectivo mellorar o rendemento académico do alumnado con dificultades, por medio do traballo ou apoio organizado fóra do horario lectivo, para a adquisición das destrezas básicas que lle faciliten a incorporación plena ao ritmo de traballo ordinario e ás esixencias das diferentes áreas e materias. Reforzaranse as destrezas matemática, en ciencia e tecnoloxía e en comunicación lingüística.
  • IGUÁLA-T: desenvolveranse accións que interveñan no fomento da coeducación, promoción da igualdade de oportunidades entre mulleres e homes, prevención e tratamento da violencia de xénero, promoción do respecto pola diversidade afectivo-sexual, prevención e tratamento da LGBTIfobia e outras medidas semellantes.
  • Mellora do nivel de coñecementos para acadar a excelencia: que trata de dar resposta ao alumnado con maior motivación para aprender, á vez que supón unha medida de atención á diversidade na que se desenvolverán iniciativas de afondamento nos coñecementos do alumnado, co fin de incrementar a excelencia.

book | by Dr. Radut