Calendario fin de curso 2º de bacharelato. Convocatoria Ordinaria e Extraordinaria

Xúntase o calendario de final de curso 2020/21 para 2º de BACHARELATO, convocatoria ordinaria e extraordinaria. Inclúe datas de exames e entrega de notas, prazos de reclamacións, expedición de título e de matrícula para as ABAU e outras novas importantes.

ATENCIÓN: Unha vez feita a avaliación ordinaria de 2º de Bacharelato de DIÚRNO e ADULTOS; así como a avaliación de materias pendentes de 1º BAC para alumnos de DIÚRNO; e a de materias de 1º BAC para alumnado de ADULTOS. Publicamos o calendario de exames da CONVOCATORIA EXTRAORDINARIA que serán do luns 14 de xuño ao venres 18 de xuño.

NOTA: Consultar tamén o archivo adxunto do Calendario Fin de Curso 2º BAC para o resto da información, xa publicado.

circular-procedemento-reclamacions-cualificacions-curso-2020-21.pdf439.39 KB
Calendario exames Avaliación Extraordinaria 2 BAC 20 21 DIURNO e ADULTOS.pdf777.73 KB
Calendario fin de curso 2 BAC 20 21 Al.pdf537.56 KB