Autorización-Actividades extraescolares

Modelo de Autorización para asistir a Actividades Complementarias e Extraescolares. Descargar

Modelo de Autorización para menores de idade ao estranxeiro. Garda Civil. Preme aquí

Solicitude da Tarxeta Sanitaria Europea (Seguridade Social). Preme aquí

XORNADA DE XOGOS DE MESA - 20 decembro

Da man do noso Club de Manga e Anime TUITAKU, o vindeiro venres teremos as III Xornadas de Xogos de Mesa e de cartas.

Unha ducia de direfentes xogos estarán espallados polas mesas do centro para que poidades coñecelos e, por suposto, xogalos. Non é necesario saber xogar xa que os monitores do Tuitaku vos explicarán as reglas e como é o xogo.

Pasade pola Vicedirección para vos inscribir nos xogos!

Entrevista na Radio: Campionato de España de Centros Escolares.

Xoán Coya, Hugo Vicente, Beltrán García e Iago Souto (4ºESO) son catro dos cinco alumnos (falta David Alonso)  do noso centro que, participaron a pasada fin de semana no Campionato Escolar de España de Orientación a pé. Unha competición celebrada en Hervás, Cáceres.

Para escoitar a entrevista, preme AQ

premios CONCURSO 25nov : #TROLEANDOAOMACHISMO

Paula, Ainhoa, Lucía, Lucas e Kevin: Gañadoras e Gañadores do I Concurso de Memes contra o machismo e a violencia de xénero #troleandoaomachismo

Bravo por implicarvos, por pensar por vós mesmos e por ser quen de plasmalo graficamente dunha forma tan radicalmente actual.

Mil parabéns, valentes, e que vos guste o voso premio!

CECEO 2019: UNIÓN DE EQUIPO E 2 MEDALLAS

A pasada fin de semana disputouse no Valle de Ambroz (Cáceres) o Campionato de España de Orientación a pé de Centros Escolares

Beltrán García, David Alonso, Hugo Vicente, Iago Souto e Xoán Coya (4º ESO) representaron ao equipo galego cadete masculino.

Catro días de entrenos, competicións, actividades de convivencia entre comunidades e equipos doutros centros deron para meter nas súas mochilas unha manchea de experiencias, novas amizades e terlle collido máis paixón a un deporte minoritario que se basea no bo ambiente e na natureza no que o lema é "PRIMEIRO PENSO, DESPOIS CORRO".

E pensaron e correron e tamén trouxeron dúas medallas na proba de "REMUDAS DA AMIZADE" na que David e Hugo, cos seus correspondentes equipos, conseguiron as medallas de prata e bronce respectivamente.

Noraboa aos cinco que ademais de demostrar ser bos estudantes e deportistas tamén tiveron un comportamento exemplar deixando o noso Centro no palmarés.

BRAVO RAPACES, sodes grandes e facedes grande o noso IES!

25 novembro: Día internacional contra a Violencia contra a Muller

#troleandoaomachismo

Aquí vai unha mostra do que nos vai chegando...

Veña que aínda tendes uns días para participar no concurso:

Para alumnado!!!  Para todxs os que traballamos no IES!!! Para familias!!!

PRESENTACIÓN LUDIFICADA DA BIBLIOTECA AO ALUMNADO NOVO

Tiñamos preparados, para o alumnado de 1º de ESO, uns xogos para que coñeceran a biblioteca, o seu espazo, o seu funcionamento, as actividades que desenvolven, etc.
Pero un ataque zombie o cambiou todo...
 AGORA ISTO XA NON É UN XOGO:
 É SUPERVIVENCIA.
Cómpre ter coidado de que non se confundan e que traballen en equipo para conseguir as claves e así poder abrir a caixa que contén a salvación de todos elxs e de todos nós!

O MUNDO ESTÁ NAS SÚAS MANS!!!!!!

(Dentro de pouco teredes máis noticias)

MÁIS INFORMACIÓN, NA IMAXE.