BOOKFACE

DÍA DO LIBRO 2021: RETO #BOOKFACE fotos

Despois de feita unha selección de libros convidamos ao alumnado a tirar unha foto integrándose na portada. Xa temos un monllo de creacións. Velaquí a exposición montada con algunhas das fotos.

Bookface Día do Libro

Despois de feita unha selección de libros convidamos ao alumnado a tirar unha foto integrándose na portada. Xa temos un monllo de creacións. Velaquí a exposición montada con algunhas das fotos:

DÍA DO LIBRO 2021: RETO #BOOKFACE

#BOOKFACE Challenge na biblioSanPaio.

O equipo da biblioteca segue a traballar con actividades divertidas con todxs vós e aquí vos presentamos un interesante e creativo reto para conmemorar o DÍA DO LIBRO 2021:

Escolle a portada dun libro + busca un escenario e completa a portada ➡️ tira unha foto‼️

Podedes usar os vosos libros ou coller un dos moitos que vos escollemos e que tendes expostos na Biblioteca.

PARTICIPA! Trae a túa foto á Biblioteca ou cólgaa nas redes sociais con:  #bookfaceSanPaio

Haberá sorpresas!