DACE-Vicedirección

Departamento Actividades Extraescolares e Complementarias

SOLICITUDE DE AXUDAS DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E VALES DE LIBROS E MATERIAL

Tal e como se establece na convocatoria publicada no DOG de hoxe, as familias con fillos matriculados no IES na etapa da ESO, poden solicitar participar no Fondo Solidario de Libros de Texto, ou ben as axudas para a adquisición de libros de texto e de vales para material escolar.

O prazo de presentación de solicitudes, preferentemente telemáticas, será do 20 de maio ata o 19 de xuño.

Premendo nestes subliñados poden acceder a máis información na web da Consellería ou acceder directamente a aplicación de Fondo Libros.

Programación DACE 2019-2020

11/11/2019
Europe/Madrid

Adxúntase a programación do Departamento de Actividades Extraescolares e Complementarias para o curso 2019-2020, coordinado pola Vicedirección do IES.

Miguel Abraira.