actividades

Iniciación ao JUGGER - Club Tuitaku

Iniciación a un novo deporte de equipo da man da Asociación Xuvenil de Valadares -Vigo [@jugger_valladares] para o alumnado do Club de Manga e Anime Tuitaku.

ENTREGA DE PREMIOS RELATOS DE SAMAÍN ´19

SERÁS TI O QUE LEVES O PREMIO???

VEN Á BIBLIOTECA NO 1º RECREO DO MARTES E SABERÁS QUE RELATOS SON OS GAÑADORES.

ESPERÁMOSVOS!!!!!

Despedíndonos con lecturas

Remata o curso mais non as ansias de ler.
Nesta semana, grupos de 1º ESO están acudindo á escola infantil estremeira para seguir tendendo pontes coa lectura entre os máis novos.
Uns presentando contos adaptados, outros como madriñas ou padriños buscando afillad@s para compartir palabras escritas ou orais, tod@s ilusionad@s mentres dura a actividade e preguizos@s canto toca despedirse ata a próxima ocasión porque imos de vacacións pero volveremos...
Nos espazos interiores ou ao ar libre, acubillados do sol ou deixando que os seus raios aloumiñen os nosos corpos, quen quere marchar cando está connosco un particular boneco "Michelín legendum" que todo o le e a tod@s divirte?

É tempo de rematar o curso mais tamén de seguir lendo

Ao longo desta última semana de curso aproveitamos para seguir estreitando lazos lectores coa escola infantil estremeira.

Grupos de primeiro da ESO están a compartir gratificantes experiencias lectoras e a facer de contacontos para tender pontes de amizade cos máis pequenos.

Nos espazos interiores ou ao ar libre, acubillados do sol ou acariciando os seus raios e sempre protexidos por un conto ou calquera engaiolante historia, madriñas e padriños, afilladas e afillados tod@s gozamos e non queremos que chegue a hora de marchar, sobre todo cando temos connosco un particular boneco "Michelín Legendum"