ACTIVIDADES PARA OS CURSOS DO PROFESOR SERAFÍN

Tedes as actividades de cada curso para estes días  na AULA VIRTUAL. Están na etiqueta CLASES COVID-19. Na mesma están  as actividades semanais correspondentes a cada tema.

• As actividades serán revisadas cando comecen novamente as clases, se é posible* .Calquera dúbida sobre as mesmas será resolta polo correo ou polo chat.
  • No "FORO DE NOVAS" de cada grupo (1º de ESO, 2º de ESO e 1º de BACH) iredes recibindo as instrucións oportunas. Botádelle un vistazo.
  • O correo de contacto co profesor para estes días de confinamento será  serafin-xeografia@sanpaio.com
  •  Xa tedes un chat habilitado para enviar as vosas dúbidas e preguntas:

1º de ESO:MÉRCORES,  NA HORA DE CLASE DE CADA GRUPO

2º DE ESO: 2º B XOVES, NA  HORA DE CLASE DE CADA GRUPO-2º D VENRES, NA HORA DE CLASE DO GRUPO

1º BACH:XOVES, NA HORA DE CLASE DE CADA GRUPO

ENVIO DAS ACTIVIDADES :

As actividades deberán enviarse no prazo de entrega indicado polo profesor. Poderán enviarse pola aula virtual (preferentemente)  ou polo correo.

AVALIACIÓN

Os criterios de avaliación figuran na páxina do DEPARTAMENTO DE XEOGRAFÍA E HISTORIA  están publicados no FORO DE NOVAS  da aula virtual.

NOTA*        Para garantir a igualdade de oportunidades de todos os alumnos, xa que o acceso a internet non é universal nin gratuito, estas actividades volverán a ser traballadas ao inicio das clases.