Xaneiro 2020

Preguntamos pola PAZ

Aproveitando a Xornada Escolar da Paz, con esta misiva, as alumnas e os alumnos de 4º da ESO queremos preguntar pola visión e as accións a prol da paz no mundo aos máximos representantes das Nacións Unidas, da política exterior da Unión Europea e aos embaixadores da Federación Rusa, de USA, da República Popular China e da República da India.

Sons de Paz

Paz e Películas

LIBROS EN PDF de Lectura Fácil

Biblioxornal 59

biblioxornal 59

II Comic-con Tuitaku

Lecturas poéticas para o 30 de xaneiro

Abre a publicación premendo na portada

A nosa biblioteca segue a crecer con novos espazos: XOGOS DE MESA

E seguimos a crecer, a actualizarnos e fomentar o noso espazo da Biblioteca como lugar inclusivo e no que calquera membro da Comunidade Educativa teña un lugar no que seguir formándose.

Esta vez ímosvos presentar un novo espazo: OS XOGOS DE MESA.

Estamos a ampliar os materiais dispoñibles para o uso na sala e o préstamo e inauguramos este novo servizo.

Os xogos están ubicados nas baldas nº7  e o seu uso e préstamo realízase solicintándoo ao alumnado voluntario ou no mostrador.

Podedes saber máis dos xogos que temos no seguinte documento

Preparando o DÍA ESCOLAR DA PAZ E DA NON VIOLENCIA

DESCARGADE O DOCUMENTO AQUÍ

Voluntariado da Biblioteca Escolar 2020