LIGA FÚTBOL SALA - PDC

Información, inscrición, normativa, calendario e resultados da liga de fútbol sala PDC 2016 - 17
Fútbol sala

VER RESULTADOS ACTUALIZADOS en Todotorneos
  • Comunicacións: serán realizadas a través dos foros de comunicación ao alumnado e whatsAppp de capitáns.
  • Reportaxes gráficas no Facebook do centro, canal IES Sánchez Cantón en YouTube e blog de Educación Física do centro deXte. Editores das reportaxes e entradas no blog: agradecemos o labor dos profesores (asignación 16-17 pendente).
  • Fotos dos equipos: Cada equipo deberá enviar a través do wasap de capitans unha foto do equipo completo, co nome do equipo nun pé de foto cos nomes dos integrantes de esquerda a dereita e de arriba abaixo para aparecer na memoria da liga deste ano. Iremos poñendo as fotos de todos os equipos cos seus nomes na páxina do blog deXte.
  • Coordinadores da liga: Agradecer a colaboración dos alumnos:Pablo Valiño Moreira 2°A Bach , Miguel Sineiro Barreiro 2°A Bach e Hugo Verdeal Hermida 2°B Bach
Facebook Twitter You Tube Galipedia Calendario de actividades SC
Última modificación: Venres, 25 de Novembro do 2016, 19:47