LIGA FÚTBOL SALA - PDC

Información, inscrición, normativa, calendario e resultados da liga de fútbol sala PDC 2017 - 18
  • Ligazón a Regulamento 17-18 da competición.
  • Ligazón a inscripción 17/18. Importante: inscribirse cando teñades o nome do equipo acordado entre todos os integrantes do equipo. Puxemos na conserxería copias da folla de inscripción para os equipos.
  • Ligazón a resultados 17/18
Fútbol sala

Comunicacións: serán realizadas a través dos foros de comunicación ao alumnado . Tamén hai un whatsAppp de alumnado que xestiona o alumnado. A comunicación oficial será sempre no foro.
  • Reportaxes gráficas no Facebook do centro, canal IES Sánchez Cantón en YouTube e blog de Educación Física do centro deXte. Editores das reportaxes e entradas no blog: agradecemos o labor do profesorado asignado ao PDC 17/18.
  • Fotos dos equipos: Cada equipo deberá enviar a través do wasap de capitans unha foto do equipo completo, co nome do equipo nun pé de foto cos nomes dos integrantes de esquerda a dereita e de arriba abaixo para aparecer na memoria da liga deste ano. Iremos poñendo as fotos de todos os equipos cos seus nomes na páxina do blog deXte.
  • Coordinadores da liga: Agradecer a colaboración dos alumnos:,Esteban Pinilla 3 ESO B, estebanpinillaalva@gmail.com e Martin Parrado 3 ESO D, Diego Fernandez 3 ESO D e Alejandro Pertusa 3 ESO B
    .
  • Suxestións e reclamacións: Calquera reclamación ou suxestión realizarase por email ao correo de contacto fpc.gestion@gmail.com, expoñendo de xeito claro e detallado as circunstancias, feitos ocorridos e testemuñas, data do partido, equipos participantes, resultado e o nome do árbitro. As reclamacións recibidas resolveranse na vicedirección, chamando a reunión aos capitáns dos equipos, coordinadores da liga e comité de árbitros.
  • Ligazón ao listado de arbitros
  • Ligazón ao listado de capitáns
Facebook Twitter You Tube Galipedia Calendario de actividades SC
Última modificación: Luns, 6 de Novembro do 2017, 11:43