Foros comunicación alumnado

FOROS COMUNICACIÓN ALUMNADO IES SÁNCHEZ CANTÓN E EXTENSIÓN NO CGTD

FOROS DE COMUNICACIÓN AO ALUMNADO: de acordo co RRI do IES estes foros son elementos oficiais de información para o alumnado e familias. Para a súa lectura non se precisa usuario nin chave de acceso. Conteñen informacións e comunicacións de cada nivel educativo, tamén información sobre actividades e viaxes culturais.
FORO XERAL: chega a todo o alumnado do centro, úsase para comunicacións xerais ao alumnado e familias.
Cada entrada nos foros xera un e-mail que chega ao correo do alumnado, polo que é importante que o alumnado teña unha conta de correo actualizada no seu perfil da Aula Virtual. Calquer problema de acceso comunícase a través do formulario que hai á dereita da páxina web do centro.
Desfile de alumnado (antigo Instituto)
Facebook Twitter You Tube Galipedia Calendario de actividades SC
Última modificación: Mércores, 2 de Novembro do 2016, 19:23