PÁXINA DE ACTIVIDADES DE RECREO E PROXECTO DEPORTIVO DE CENTRO - PLAN PROXECTA

Departamento de Educación IES Sánchez Cantón - Pontevedra pronto Fondo Social Europeo
PROXECTO DEPORTIVO DE CENTRO 2016-17

Páxina con información sobre o Proxecto Deportivo de Centro.
Organizado polo Dto. de Ed. Física do IES Sánchez Cantón de Pontevedra. O proxecto desenvólvese de luns a venres de 11.30 a 12 h. e tamén con motivo das actividades de peche de trimestre.

1983 grupo de estudiantes Sánchez Cantón
Calendario de actividades: inicio 16/09/2016, remate  23/06/2017
O alumnado participante debe cumplir a normativa establecida para o programa polo Dto. de Ed. Física, así como o RRI e os regulamentos establecidos para cada actividade.

Ligazón a páxina do blog deXte: deportes y experiencias educativas na que se publicaran entradas coas actividades desenvoltas durante o curso.

Ligazón a formulario de Inscripción nas ligas e actividades 16/17

Contacto vicedirección: fpc.gestion@gmail.com
Os equipos participantes crearán un wasap de capitáns e remitirán unha foto de grupo coa súa indumentaria deportiva a través deste grupo ou a través do seu delegado de curso.
  • Comunicacions oficiais: a través do foro xeral do alumnado e extraoficiais a través do grupo de WhatsApp de capitans de cada deporte observando as normativas de RRI relativas a uso do teléfono. As comunicacións da vicedirección solamente poden ser vistas polo alumnado a partires das 14.30 h. de L - V.
  • Reportaxes gráficos na conta do Sánchez en Facebook
  • Videos das actividades no canal do Sánchez Cantón en Youtube
  • Blog e páxina con entradas e noticias sobre o PDC no blog de Educación Física do Sánchez deXte .
-Ir á páxina web da Liga de Fútbol Sala 16-17
Facebook gorjeo You Tube Wikipedia Calendario de actividades SC