educación documental

. ... .

.

Son unha adaptación dunha idea orixinal da Biblioteca da Escola de Secundaria de Campo Mayor. trátase dunhas fichas moi sinxelas que proporcionan información moi básica sobre diferentes temas. Pódense descargar e imprimir

. m
f

A miña libreta

Dicionarios

Páxina web

f
v

Tomar apuntes

Mapas

Gravar un video

Falar en público

• .
  • ALGUNHAS NORMAS DE SEGURIDADE NA REDE

NON DEIXES DE VISITAR ESTE INTERESANTE RECURSO

.

E AQUÍ TES TAMÉN UNHAS INTERESANTE FOLLAS DE TRABALLO PARA ORGANIZAR OS TEUS PEQUENOS PROXECTOS DE INVESTIGACIÓN

.

O Manifesto IFLA/UNESCO da Biblioteca Escolar contempla entre os seus obxectivos os seguintes:

• Ofrecer oportunidades para a utilización e produción de información que posibiliten a adquisición de coñecementos, a comprensión, o desenvolvemento da imaxinación e o lecer.
  • Apoiar ao alumnado na aprendizaxe e na práctica de competencias de avaliación e utilización da información, en calquera soporte, formato ou medio, tendo en conta as formas de comunicación máis usuais na súa comunidade.
  • Proporcionar acceso aos recursos locais, rexionais, nacionais e globais que lle permitan ao alumnado poñerse en contacto con ideas, experiencias e opinións diversas.

Última modificación: Xoves, 14 de Xullo do 2016, 11:42