PROXECTO DEPORTIVO DE CENTRO

Grupo de alumnos dos anos 1980

PROXECTO DEPORTIVO DE CENTRO

ACTIVIDADE CANCELADA TEMPORALMENTE - PROTOCOLO COVID 19

Páxina con información sobre o Proxecto Deportivo de Centro. Organizado polo Dto. de Ed. Física do IES Sánchez Cantón de Pontevedra. O proxecto desenvólvese de luns a venres de 11.30 a 12 h. e tamén con motivo das actividades de peche de trimestre.
Calendario de actividades: inicio 17/09/2020, remate  19/06/2021
O alumnado participante debe cumplir a normativa establecida para o programa polo Dto. de Ed. Física, así como o NOF e os regulamentos establecidos para cada actividade.

Ligazón a páxina do blog deXte: deportes y experiencias educativas na que se publican entradas coas actividades desenvoltas  dentro deste programa

Ligazón a información sobre Inscripción nas ligas e actividades 20/21  no foro xeral do alumnado (pendente de publicación)

Contacto vicedirección:pacocarral@edu.xunta.gal.
Os equipos participantes xestionan entre eles o seu sistema de comunicación ou wasap de capitáns. Remitirán unha foto de grupo coa súa indumentaria deportiva a través do seu capitán na primeira quincena da competición compartíndoa co correo ies.sanchez.canton@gmail.com e co nome do arquivo que será o nome do seu equipo.
  • Comunicacions oficiais: a través do foro xeral do alumnado e extraoficiais a través do grupo de WhatsApp entre os capitáns de cada deporte observando as normativas dO NOF relativas a uso do teléfono.
  • Reportaxes gráficos na conta do Sánchez en Facebook
  • Videos das actividades no canal do Sánchez Cantón en Youtube
  • Blog e páxina con entradas e noticias sobre o PDC no blog de Educación Física do Sánchez deXte .
-Ir á páxina web da Liga de Fútbol Sala 20/21
Telegram Sánchez Cantón  Facebook    Twitter  You Tube Calendario de actividades

Última modificación: Mércores, 13 de Xaneiro de 2021, 03:57