#bibliotecaescolar #biblioribeira

24 outubro "Biblioteca escolar, base de exploracións"

"Biblioteca escolar, base das exploracións" é o lema que se pode ler no cartel da campaña anual de bibliotecas escolares da Consellería. Con el convidamos á comunidade educativa do noso centro a explorar o mundo. Queremos celebrar o día da biblioteca convidándovos a que pasedes, a que viaxedes por mundos reais ou imaxinarios e que atopedes na biblioteca un espazo especial.

Para commemorar este día realizaremos unha actividade de lectura compartida de poemas orixinais xunto coa Biblioteca escolar Biblosvivos no IES Pedras Rubias de Salceda de Caselas o 4 de novembro, do noso centro participarán @s alumn@s:

Sara Norniella López (gañadora do Premio de Poesía Rosalía de Castro 2015 na categoría do 1º ciclo da ESO.)

Laura Mazoy García

Clara Lorenzo Martínez