Actividades da II Semana Temática

Onte celebramos outra xornada de actividades culturais no IES Praia Barraña de Boiro, no marco do II Proxecto de Biblioteca de Centro, na Semana das Tradicións e Costumes.
Visitounos Uxía, unha oleira que nos ensinou o manexo do torno de alfarería, que nos engaiolou a todos, en especial aos rapaces e rapazas que foron quen de tornear algunha peciña de arxila. Foi unha xornada moi distendida e sobre todo aprenderon a valorar o traballo artesán e tiñeron a satisfacción de realizar utensilios por si mesmos.

Ao longo da semana exaltamos o valor do propio, a importancia da tradición, dos costumes, da lingua,… como conformadores da nosa identidade. Valorando o noso poderemos valorar o alleo.

Hoxe en diferentes espazos do centro, o alumnado dispuso mesas temáticas que reflectían as tradicións culturais e gastronómicas de diversos países anglófonos, como a India, os Estados Unidos e o Reino Unido.

Mañá pecharemos os actos desta segunda Semana Temática cunha exhibición de baile tradicional por parte de alumnado de segundo de bacharelato.