« Domingo Xuño 23, 2019 »

DATAS DE MATRÍCULA, DE 09:30 A 13:30:

DÍA 1 > 1º ESO

DÍA 2> 2º ESO

DÍA 3> 3º ESO

DÍA 6> 4º ESO

DÍA 7> 1º BACH

DÍA 8> 2º BACH

ENLACES A DOCUMENTOS PARA A MATRÍCULA

2ºESO

1º BACH

2º BACH

DOCUMENTACIÓN COMÚN PARA BACHARELATO

Documentación a aportar coa matrícula:

- Impreso de matrícula que se proporciona na conserxería do centro ou se pode descargar na páxina web:www.ieson.gal

- Fotocopia do DNI do/a alumno/a.

- Fotocopia do boletín de notas do curso 2019/2020.

- Folla de autorizacións asinada.

- 2 fotografías tamaño carné (co nome do/a alumno/a por detrás).

- 1 sobre americano aberto, sen enderezo e selado Tarifa A.

Ademais:

- O alumnado de nova incorporación ao centro aportará fotocopia da páxina do Libro de Familia onde está rexistrado/a dito/a alumno/a.

- No caso do alumnado procedente doutra comunidade autónoma, debe entregar certificación académica dos estudos realizados.

- O alumnado de 3º e 4º ESO e Bacharelato entregará o xustificante de pago das taxas do Seguro Escolar (1,12 euros que serán aboados na Conserxería do centro, ou no caixeiro da oficina de ABANCA, co número de conta ES12 2080 0312 4430 4000 4100; entregaralle un recibo para presentar no IES).

- Se está de alta no programa Alerta Escolar debe aportar informe médico.

- En caso de divorcio deben aportar a sentenza xudicial.

NOTA: O alumnado que teña algunha materia pendente de examinar para setembro deberá realizar a súa matrícula no mes de setembro.

A CIUG informa.

Este ano habilitouse unha nova funcionalidade para que os centros poidan descargar actas abau e tarxetas de cualificacións abau dos alumnos, asinadas electrónicamente.

Como novidade, este ano o alumnado recibirá o arquivo da tarxeta de  cualificacións asinada electrónicamente no seu correo electrónico polo que os centros non teñen que imprimir todas as tarxetas como outros anos.

Se a algún alumno/a non lle chegase o correo coa tarxeta deberá ir ó seu centro e solicitala, o centro descargará a tarxeta e a imprimirá.

-Os centros poderán descargar as actas asinadas o venres 21 despois da  publicación das cualificacións da abau en nerta.
-Os centros poderán descargar as tarxetas a partir do luns 24.
-O envío das tarxetas ao alumnado farase durante o luns 24.

PRESTADE ATENCIÓN AOS VOSOS CORREOS.