1º FPB

Acitividade sobre a Comunicación

Acitividade: facer un resumo dos elementos da comunicación seguindo o video e a imaxe que acompañan esta tarefa. Envievos un correo a todos coa actividade. Para entregar o próximo luns.

Saúdos e moito ánimo!!

FP Básica "Comunicación e Sociedade"

Querido alumnado de "Comunicación e Sociedade":

Espero que estedes ben. Antes do venres quero que fagades unha redacción en galego sobre os estados de ánimo que vos produce o confinamento que vivimos e outra en castelán sobre as primeiras cousas que ides facer ao sair de casa. Poñede moita atención á ortografía. As enviades ao meu  correo: carme.adan@gmail.com

CIENCIAS APLICADAS I. FPB I

Hola a todos,

Espero que os encontréis perfectamente vosotros y vuestras familias.

Con la vuelta de las vacaciones de Semana Santa retomamos el repaso de los temas estudiados en clase de matemáticas. Hasta ahora os envié tres boletines de repaso, con éste de hoy son cuatro. Si tenéis dudas me las planteáis a través del siguiente correo electrónico: silviaprofemate2020@gmail.com. Este boletín de hoy tenéis que enviarme su resolución a través de una foto o escaneándolo a ese correo para corregir.

Para el lunes repasaremos Ciencias.

Ánimo.

Silvia.