1º PMAR

Tarefa Valores éticos

3ª Avaliación Valores éticos.Profesora Inés Fernández Buján.

O alumnado deberá elaborar un traballo buscando información en internet e/ou outros medios de comunicación acerca do seguinte tema:

Accións solidarias e diferentes mostras de apoio durante a crise do coronavirus.

1º PMAR. AMBITO CIENTIFICOHola

Hola chicos.

Nos despedimos con unas preguntas tipo text de repaso.

Os deso a todos un buen verano.

Português

Na página 206, A atividade A propõe  uma redação descrevendo a vida e os hábitos da época dos seus avós. Nela têm que praticar o uso do Pretérito Imperfeito.

Português

É o momento de revisar os pronomes pessoais átonos com função de complemento direto e indireto. A sua colocação é igual que a que fazemos em galego. Nas páginas 203 e 204 têm a explicação. Depois façam o exercício A da página 204 e B e E da 205.

Neste link podem recordar os graus de parentesco:

Português

Na página 197 revisem o Pretérito Imperfeito do Indicativo, depois façam o exercício C da página 199 e o 4.A da mesma página, também o B da 201.

No link que segue, pratiquem o uso dos possessivos:

Hola chicos:

Esta semana sguimos con Geometría: Perímetro y Áreas.

En el libro de texto pág 88 y 89. Debéis saber las fórmulas.

Ejercicios pág 90. 1, 2, 3.

Os adjunto el video de Geometría.

Rosa

Português

Ná página 185 revisem o Pretérito Perfeito Simples. Depois façam os exercício C e D da página 186. Igualmente  utilizem os advérbios e expressões de tempo da página 186 para fazer os exercícos E e F da página 187.

Vejam, também, se puderem, un fragmento do episódio 4 de Lua Vermelha: do minuto 20 ao 40. Depois façam um resumo do que acontece.

Exame recuperación pendentes 1º ESO Lingua galega e literatura

Boas tardes:

Como vos comuniquei xa mediante correo electrónico, tendes os que teñades a materia pendente suspensa teredes que facer unha proba en liña o próximo martes día 26 no horario de clase, é dicir, ás 17.40. Preciso que vos conectedes á páxina de Webex mediante o enlace que recibiredes no voso correo electrónico. Se tendes problemas para entrar, escribídeme un correo.

Saúdos

Verónica

Actividades Reforzo e pendentes de 1º ESO de Lingua galega e literatura

Boas a todos e todas

Esta semana imos traballar a festividade das Letras Galegas, que se festexou o pasado domingo. Para iso tendes que ver o vídeo https://www.youtube.com/watch?v=JjDWS9hT7OQ con atención. Logo, deberedes redactar ao voso modo, pero con sentido e boa ortografía, a información que alí atopedes. Se queredes, podedes ampliar información noutras páxinas.

1º PMAR. AMBITO CIENTIFICO

Hola chicos: Debéis animaros a hacer las actividades.

Os mando un enlace para que visionéis varias veces el video sobre Figuras Planas.

Actividades del libro de texto Pag 83. 2 a) b) c) d). 1 a) b) c) d) d).

Pag 85. 1. 2 a) b) c) d). 3. a) b) c) d)

Ánimo. Rosa

Português

Lê os textos das páginas 182-183 e depois responde às perguntas das atividades B e C da página 184. Também aos das Atividade 2 A e B da 184-185.

Actividades Reforzo e pendentes de 1º ESO de Lingua galega e literatura

Boas tardes a todos e todas:

Esta semana imos traballar o léxico do corpo humano. Para iso ides ter que facer unha descrición dunha persoa pormenorizada. Se non recordades como se nomea algunha parte tendes á vosa disposición o Dicionario da Real Academia Galega (https://academia.gal/dicionario), así como o pdf que vos vou colgar. Só tendes que fixarvos no léxico do corpo.

Moito ánimo!

Hola chicos:

La semana pasada os mandé un video sbre el teorrem de Pitágoras. Ahora os mando un enlace en el que tenéis ejercios de aplicación.

Tenéis que animaros todos y mandarlos.

Cualquier duda me la decís.

Hola chicos:

Tenéis que animaros todos y mandarlos.

Cualquier duda me la decís.

Português

Nesta semana faremos uma redação com as instruções da atividade 6 da página 179.

No próximo domingo celebra-se o Dia das Letras Galegas, dedicado este ano a Ricardo Carvalho Calero. Deixo-vos no PDF anexo uma poesia deste escritor para fazer uma actividade relacionada com o português.

LENGUA CASTELLANA PMAR (PENDIENTES)

Buenas tardes, os dejo nuevas actividades:

- El archivo "Pendientes mayo" es para los tres.

- El archivo "PMAR PENDIENTES" es para los que tenéis la materia suspensa (la nota media de la 1ª evaluación y la 2ª es inferior a 5).

Un saludo.

PENDENTES DE EDUCACIÓN PLÁSTICA E AUDIOVISUAL

OS ALUMNOS QUE TEDES PLÁSTICA PENDENTE DE 1º ESO LEMBRADE ENVIARME OS TRABALLOS ANTES DO 24 DE MAIO COMO XA VOS EXPLIQUEI NO CORREO QUE RECIBÍCHEDES. UN SAÚDO.

Actividades de pendentes e reforzo de Lingua galega e literatura

Boas a todos e todas

Esta semana imos repasar o xénero do substantivo. Tendes a teoría sobre isto nas follas que vos pasei ao longo do curso. Repasade todo e se tendes algunha dúbida non tendes máis que escribirme ao correo electrónico. Logo deberedes poñer en feminino as palabras que aparecen no arquivo que vai xunto con esta mensaxe.

Moito ánimo!

Hola chicos:

Recordar que debéis mandar las actividades de rectas y ángulos esta semana.

Os mando un enlace para que vayáis visinando el vídeo de Figuras Geométricas<Teorema de Pitágoras<