(A)-2º Bac. - D

FILOSOFÍA: b1a, b1c, b2b, b2d. 3ª AVALIACIÓN: 25/5/20

A data límite para entregar os exercicios  deste documento é o 8 de xuño

ACTIVIDADES
Tedes que consultar no libro de texto o tema de Epistemoloxía  ( páxinas 47,48, 49)   e o tema de Ética ( páxinas 192,193,194,195).

- Inventa un dilema moral no que interveña un médico ou un avogado ou un ecoloxista.
* Redáctao.
* Propón unha solución argumentada ao conflito.

- Realización de tres actividades a partir dun texto de Savater.

Recuperación Historia

Normas para a recuperación da materia de Historia de 2º de Bacharelato.

1. Recuperación da primeira avaliación: entrega de 4 preguntas tema dos bloques 1, 2 e 3: https://grupotraballohistoriaespana.blogspot.com/p/contidos.html

2. Recuperación da segunda avaliación: entrega de 4 composicións de texto do século XIX.

2º BACHILLERATO ADULTOS Y VESPERTINO - REPORTED SPEECH. Plazo de entrega hasta Viernes, 22, a las doce de la noche

ALUMNOS YA APROBADOS INGLES 1º Y 2º VESPERTINO Y ADULTOS

New mail

PARA 2ºS VESPERTINO Y ADULTOS - CONDICIONAL & PASIVA (Plazo de entrega: lunes, 18, a las doce de la noche)

BIOLOXÍA E XEOLOXÍA

PLAN DE TRABALLO DO DEPARTAMENTEO DE BIOLOXÍA E XEOLOXÍA no que atinxe ás actividades a desenvolver dende a declaración do estado de alarma, até que a situación cambie.

TAREAS MATEMÁTICAS I .TERCER TRIMESTRE- 1ºBACH

TAREAS MATEMÁTICAS II-TERCER TRIMESTRE. 2º BACH

TAREAS RECUPERACIÓN 1ª Y 2ª EVALUACIÓN MATEMÁTICASII- 2ºBACH

Buenos días ,

los que tengáis que recuperar la 1ª  y/o 2ª evaluación tenéis que  enviarme las tareas que adjunto. Las instrucciones y plazos están indicados en el documento de la tarea.

Los alumnos aprobados no tienen obligación de presentarlas.

El Departamento de Matemáticas publicará esta semana en la web del instituto un documento informativo sobre actividades  y criterios de evaluación de este final de curso.

Un saludo y ánimo.

Rocío

PARA 1º Y 2º BAC ADULTOS Y VESPERTINO. - TRANSFORMATIONS

FILOSOFÍA: b1a, b1c, b2b, b2d 3ª AVALIACIÓN: 7/5/20

Ola, alumn@s, a maioría do alumnado non fixestes aínda a composición escrita sobre tres autores da filosofía antiga. Espero que vos vaia todo ben.
 A data límite para entregar os exercicios  deste documento é o 20 de maio

ACTIVIDADES
Tedes que consultar a seguinte  información do libro de texto. No tema de Epistemoloxía, as páxinas 47 e 54. No tema de Antropoloxía cultural, as páxinas 141, 142, 143 , 144.

Exercicio 4 páx. 56.

Exercicio 13 páx. 57.

AVISO PARA ALUMNOS DE 2º BAC. CON INGLES DE 1º PENDIENTE

NUEVAS INSTRUCCIONES.

TODO EL MATERIAL DE INGLES PARA LOS DE 2º QUE LO TENGAN PENDIENTE DE 1º SE VA A IR PUBLICANDO ESTOS DÍAS EN EL AULA VIRTUAL. SI QUERÉIS ACCEDER A ÉL, TENÉIS QUE REGISTRAROS EN ELLA Y USAR LA CONTRASEÑA: Pendentes20

TAREA 2º BACH.MATEMÁTICAS II. A ENTREGAR SEMANA 04/05 . REPASO 1: CONTINUIDAD, DERIVABILIDAD

Buenas tardes, os envío la primera tarea de repaso.

Corresponde a la 3ª evaluación, a la parte de Análisis vista en las clases presenciales.

Si tenéis dudas me las podéis plantear en las clases por videoconferencia o por correo electrónico. Os recuerdo mi dirección de correo: rociopolitecnicomates@gmail.com.

Las instrucciones están en el documento. En el nombre del archivo no olvidéis incluir vuestro nombre y apellidos.

TAREA MATEMÁTICAS I. ENTREGA SEMANA 04/05.1ºBACH .REPASO1. FUNCIONES: DOMINIO, LÍMITES, CONTINUIDAD

Buenas tardes, os envío la primera tarea de repaso.

Corresponde a la 3ª evaluación, a la parte de funciones vista en las clases presenciales.

Los ejercicios que os propongo como tarea están hechos en clase o son muy similares.

FILOSOFÍA: b1a, b1c, b2b,b2d 3ª AVALIACIÓN: 20/4/20

Ben alumn@s  hai que animarse a facer as actividades porque de momento salvo excepcións non estabades  enviando tarefas de filosofía  posiblemente porque non eran avaliables para a  2ª avaliación . Agora xa  estamos na 3ª avaliación e vou precisar que realicedes algunhas  tarefas para poder calificarvos.