(A)-1º Bac. - A

1ºs BAC. VESPERTINO Y ADULTOS. INTRODUCCION A LA PASIVA (Actividad de ampliación sin fecha de entrega)

FILOSOFÍA: b1a, b1c, b2b, b2d. 3ª AVALIACIÓN: 25/5/20

A data límite para entregar os exercicios  deste documento é o 8 de xuño

ACTIVIDADES
Tedes que consultar no libro de texto o tema de Epistemoloxía  ( páxinas 47,48, 49)   e o tema de Ética ( páxinas 192,193,194,195).

- Inventa un dilema moral no que interveña un médico ou un avogado ou un ecoloxista.
* Redáctao.
* Propón unha solución argumentada ao conflito.

- Realización de tres actividades a partir dun texto de Savater.

A)  Información  para las recuperaciones de Dibujo1 Adultos

Actividade PAPERCUT para o alumnado de VOLUME. Grupos 1º Bacharelato A - B - C - D e (A)1º Bach A

¡Ola a todos/as!

Se vos achegou ó voso correo as instrucións sobre  a nova proposta de actividade na materia de Volume.

Un saúdo

Lingua galega e literatura

Boas tardes:

Xa tendes as tarefas desta semana na aula virtual. Son os exercicios das perífrases, dos que vos falei pola videoconferencia. Tendes de prazo de entrega ata o martes día 26.

Saúdos

Verónica

Recuperación 2º avaliación Historia Mundo Contemporáneo

Actividades a entregar no mail xaquinpastoriza@gmail.com antes do 12 de xuño

ALUMNOS YA APROBADOS INGLES 1º Y 2º VESPERTINO Y ADULTOS

New mail

5ª.-FUNDAMENTOS DE ARTE I- 1º Bachillerato A,B,C,D y (a) (Lidia Romero) EL BARROCO, el arte de una sociedad convulsa!

EL BARROCO, el arte de una sociedad convulsa!
Buenos días chicos, de momento damos por presentado, conocido un poco, el Barroco, dado que ya lo habéis leído, resumido, interpretado, analizado historia y características.

Nos adentramos ahora a intentar dominar esta época y con ella el Arte Barroco.

Comentario texto Historia Mundo Contemporáneo

Facer un comentario de texto sobre o seguinte documento:

debuxo 1 adultos

Buenos días, -Comunicado de DIBUJO 1 de adultos-. Semanas del 11/5 al 25/5 Corrección de fechas

Actividades de recuperación para o alumnado de VOLUME

Ola a todos/as!

As tarefas de recuperación da 1ª e 2ª Avaliación foron enviadas ó voso correo. Contémplase a recuperación con diferentese posibilidades: Recuperación da 1ª, da 2ª, das dúas ou de tarefas pendentes da 2ª avaliación. A cada un de vós se lle achegou a modalidade que lle corresponde. Atoparedes, tamén nese correo, fichas e explicacións sobre a execución destas tarefas.

Ánimo e a traballar.

PARA 1º Y 2º BAC ADULTOS Y VESPERTINO. - TRANSFORMATIONS

FILOSOFÍA: b1a, b1c, b2b, b2d 3ª AVALIACIÓN: 7/5/20

Ola, alumn@s, a maioría do alumnado non fixestes aínda a composición escrita sobre tres autores da filosofía antiga. Espero que vos vaia todo ben.
 A data límite para entregar os exercicios  deste documento é o 20 de maio

ACTIVIDADES
Tedes que consultar a seguinte  información do libro de texto. No tema de Epistemoloxía, as páxinas 47 e 54. No tema de Antropoloxía cultural, as páxinas 141, 142, 143 , 144.

Exercicio 4 páx. 56.

Exercicio 13 páx. 57.

FUNDAMENTOS DE ARTE I- 1º Bachillerato A,B,C,D y (a) (Lidia Romero) El BARROCO, conocerlo

EL BARROCO, conocerlo.

Buenos días chicos, de momento damos por dominado el Renacimiento, espero que os hayan gustado esos genios maravillosos y esa época.

debuxo 1 adultos

Buenos días, -Comunicado de DIBUJO 1 de adultos-.

1- Los alumnos que tengan las dos evaluaciones aprobadas, aprobarán la materia con la nota media de las dos evaluaciones.

2- Las actividades que estamos realizando -del Cuaderno de Bitácora - servirán para subir nota, a las que deberéis de ponerle la fecha en cada ejercicio

3- Los que tengan una evaluación suspendida, recuperarán con los trabajos que se pidieron en su día y no se realizaron . Poniendo la fecha del ejercicio u ejercicios.

4- Los alumnos que tengan dos evaluaciones suspendidas